nu har jag smakat...

En uppdatering om korgens innehåll från igår. Nu har jag smakat på allt utom sesampinnarna och allt är så gott. Korven är stark och god och äts med fördel som vanlig salami, osten smakar fetaost och går att äta bara som den är och oliverna är snart slut och var helt underbart goda. Sesampinnarna kommer nog snart vara uppätna dom också för det verkar som ett gott snacks.
Familj | |
#1 - - Annica:

Ja det var en rejäl väckarklocka! Men nu har jag spray och kortison med mig vart jag än går. Så jag hoppas att jag slipper uppleva det igen.

Vad kul att få en sån present. Alla ätbara presenter är välkomna! ;-)

KRAM!

#2 - - Camilla:

Mums!

Det lät som om allt var gott.

Vad kul!

Jag hade aldrig hört ormbäraren heller men så här står det om den:

Ormbäraren, Ophiuchus, stjärnbild på himmelsekvatorn med stjärnbilden Ormens båda delar på ömse sidor (Ormbäraren håller Ormen i sina armar), synlig från Sverige på sommaren. Stjärnan med den största kända egenrörelsen, Barnards stjärna, ligger i Ormbäraren, 5,9 ljusår från oss. År 1604 upptäcktes en "ny" stjärna i Ormbäraren, kallad Keplers stjärna, en supernova.

Kram på dig!

#3 - - ansepanse:

sesampinnar låter supergott

#4 - - Nett:

Mumsigt, nu blir man allt lite sugen :) Får rota i skåpen här hemma :)

#5 - - Lotta:

Mumsimusigt du har haft det då! Sesampinnar är jättegott :-)



Kram

#6 - - ejmis:

Fröbrödet är fast i konsistensen och jättegott =)

Upp