popcorn...

Jag är inte mer än människa, idag föll jag för frestelsen. Popcorn blev det, drygt en halv påse satte jag i mig. Inte så nyttigt och bra kanske men gott var det och suget efter "något" stillades. Man kan inte leva ett helt liv utan att synda ibland.
| |
#1 - - soffie:

men mm va gott det va du värd :!du som varit så himla duktig å det kan väl inte va så mycket fett i det tycker jag?

#2 - - Lotta:

Förstår att du föll för frestelsen, men lite popcorn är säker bara nyttigt.

Kram

#3 - - erika:

trösta dig med att popcorn är nyttigare än frukostflingor :)

#4 - - Ann Catrine:

Någon gång emellanåt måste man få "fuska".

Hur skulle livet annars vara?!

Man skulle säkert vara smal,

- men tråkig, bitter och less...



Det är ju huvudsaken man inte ALLTID unnar sig ;-)

#5 - - per:

absolut måste man få unna sig något ibland, popcorn kan ju inte varit någon fara!

Upp