provbakar igen...

Ja som ni kanske har förstått så gillar jag att baka. Haha jätte smart att börja med lchf då. Nej men just nu provbakar jag ett bröd just enligt lchf. Receptet har jag lånat härifrån. Jag insåg dock nu i skrivande stund att jag glömde ha i bakpulvret så det här blir ju spännande. Och eftersom jag har lite svårt för att följa ett recept till punkt och pricka (jag vill alltid testa lite egna saker) så blev inte min "smet" lika hård som i originalreceptet. Men om 1 timme ungefär är det färdigt att tas ur ugnen så då vet jag hur det blev. Jag återkommer med smakomdöme, bild och ungefärligt recept.
| |
#1 - - Ellinor:

Hoppas brödet blev jätte gott :). grattis till super minus :)

#2 - - Tina:

Viktigt att följa grundreceptet men däremot smaksättningen kan man prova sig fram med. Kolla in min nystartade blogg. http://konditorn.blogspot.com/

Men det är kanon att du testar för då kan man komma på nåt som är ännu bättre

Upp