selleritugg...

Sitter här och väntar på del:2 av Svärdet och Spiran och undertiden tuggar jag på selleri. Jag har aldrig gillat selleri men det känns som om jag vant mig vid smaken, det är riktigt gott att tugga på. Jag hoppas verkligen att selleri är okej enligt lchf, men det är det nog. Det är en gön grönsak som växer ovan jord och den ska visst enligt min mamma vara ämnesomsättningshöjande, så det litar jag på.

Allmänt | |
#1 - - Fnulan:

Du är SUPERDUKTIG!!!! Stolt!!!!



Jag visade sambon din kommentar om vad ni betalt, då blev han tyst.. hihi TACK!!

#2 - - Nett:

Den serien är ju bara så bra, har sett alla avsnitt :) Har nog aldrig tuggat på selleri så där ;) Kanske man skulle testa. Kram

#3 - - ejmis:

Mina oopsies blev helt ok men vilken lustig konsistens =)

Nästa gång ska jag krydda lite extra med örtsaltet och även tillsätta några frön tror jag.

#4 - - Sussi:

Selleri har jag aldrig ens provat tugga på. Har fått för mig att jag inte gillar det, trots att jag inte smakat ;)



Ha en trevlig fredag

#5 - - inger starkStark:

enligt iransk viktväktardiet, ha, ha, fråga Abbas

Upp