tack snälla...

Fick precis en korg full med godsaker från äldsta dotterns pojkväns föräldrar (lång förklaring där).
I korgen fanns det underbart goda turkiska korvar (smakade som stak salami), en stor burk med turkisk ost (lite lik fetaost i smaken tycker jag), gröna fina oliver med en härligt stark marinad (som visst dottern blandade till igår) och ett fint thé och sesampinnar. Så det var nästan som julafton igen. Tack för den fina gåvan.


foto:jag

Härliga matvaror som fungerar väldigt bra med min diet, ja förutom sesampinnarna men dom äter nog någon annan väldigt gärna upp.
Familj | |
#1 - - Helene:

MUMS va mycket goda saker !!

Ha en fin vecka.

Kram Helene.

#2 - - Lotta:

Nu blev jag sugen på lite nattamat, mycket delikata smakrika saker du läskar mig med.

Kram

#3 - - Fnulan:

Vad snällt !!! Massa gott turkiskt! Varit där många ggr. Fina bilder du hade inlägget innan!



Sv: tack söta. Hatar också saltentor blir alltid stressad hur man än gör. Men nu är det gjort i alla fall och som du säger tur att man får fler chanser ju!

#4 - - Lilitha:

Smarrigt...Pinnar med sesamfrön på...jag gillar vekligen sesamfrön. Kram Lilitha

#5 - - Diana:

Åh vilka roliga grejer att få! Man är lätt annars lite feg att testa nya grejer.

#6 - - Daniel Vardakis Lembke:

Vid ett klick på min bloggadress kommer du in på Stockholms största heterosexuella blogg!

#7 - - Stattinskan:

Det är så himla spännande med nya smaker - och en hel korg full ... jag säger då det ;-D

Gomorron på dig

#8 - - Camilla:

Vilka roliga saker!

Annorlunda,liksom.

Hoppas att allt smakade.

God morgon!

#9 - - Agneta:

vilken trevlig present! Låter gott alltihopa....

#10 - - Nett:

Vilken härlig gåva, sådant som uppskattas en hel del :) Kram

#11 - - Kristina:

Sånt där tycker jag är bland det roligaste att få - matupplevelser från andra länder, mums!

Upp