testade ett par byxor...

Jag testade precis ett par byxor som jag inte kunnat ha på drygt 1 år och jag kom i dom. Dom sitter till och med bra. Vilken lycka, då händer det ju verkligen något med kroppen. Och nej ni får inga bilder ännu....
| |
#1 - - Fnulan:

DUKTIG TJEJ!!!!! Jag visste det, du är skitduktig!!! HEJAHEJA!!!!



Tack söta rara... Du är go du!

Så du såg min kokbok... hahah den är så äcklig!! Men användbar =)



Puss

#2 - - Moonwitch:

GRATTIS!!!!...:D

Kramen!

#3 - - carina:

Bara man vill så klarar man det mesta :))

Kramen!

#4 - - Lickeli:

Åh vad roligt, ja det är oftast på kläderna det märks, men som sagt jätteroligt! :D



Haha! Jaa, syns det på bilden? :P Ja de är underbart vackra svågerns och hans sambos katter, trots att de nog väger dubbelt så mycket som de borde :P haha! Den ena herren har en liten vit "prick" på bröstet, annars är de kolsvarta båda två :) Kram

#5 - - Lickeli:

Jo det är klart. Lite roligt bara, eftersom det inte syns så mkt bilderna, men som du säger - vet man hur det ser ut så är det nog ganska lätt :)

Jaha, okej. Jo jag ser ju att du bor i Farsta åtminstone. Var i Farsta strand bodde du förut?

#6 - - Marie:

Vad kul!!!

Grattis! Heja på:)

Kram♥

#7 - - Lickeli:

Aha, ja Ullerudsbacken och Torsbygatan vet jag var det är, men Nordmarksvägen säger mig inte så mkt :P Jag har "bara" bott här sedan september, så det jag känner till är torget nedanför, gymnasiet och centrum, jag gick nämligen i Farsta gymnasium för några år sedan, men resten av Farsta har jag absolut ingen koll på tyvärr :P jag känner mig verkligen vilsen ibland när någon frågar om vägen, framförallt när man ska förklara att "jovisst bor jag här men jag känner bara till min egen innergård" ungefär ;) haha! Men till sommaren blir till att ut o promenera.

Så hon bodde på denna gård förut alltså? Spännande, tänk vad världen är bra liten ibland. Och vi bor ju i princip nästgårds, haha! Lustigt ;)



Kram

#8 - - Diana:

Oh, vad skoj! Det är ju jätte bra! Skälv har jag gett mig fasen på att tappa en del till min trettioårsdag, 11 månader bort. Så jag käkar soppa just nu, bara som kickstart. Hoppas bara att jag håller det denna gången....

#9 - - Camilla:

Å,vad skoj!

För mig är det tvärt om. Men än får jag på mig byxorna.

Lycka till i fortsättningen.

Bra jobbat!

Kram på dig!

#10 - - Ninni:

Va underbart..tycker du tappat riktigt mycket på 14 dgr.

Har ju provat LCHF jag med..inte tappade jag så mycket.

Sen tyckte jag dieten var jobbig, fick ont i huvudet, mådde inte alls bra.

Men vilken tur att det funkar för dig.



Grattis till 18 år med maken, själv firade vi 25 år den 14 dec.

Ha en skön söndag.kramen

#11 - - Anonym:

Hej!



Men 3,4 kg på två veckor är väl kalas... jag vill ge dig ett stort grattis... kilon borta för alltid.



Själv "kör" jag GI... hållit på precis lika länge som du... mitt resultat efter 14 dgr var också 3,4 kg... jätte nöjd med detta... och mycket mindre värk i mina leder efter ändrad kost... inget sötsug.



Mitt nästa delmål är att komma ned till fyra kilo.. låter lite kanske... men ett kilo per vecka är inte dåligt.



Kämpa på... lycka till.



Kati (Katis blogg)

#12 - - Anonym:

PS: Kul med att du komned i "brallorna!



Kati

#13 - - Ama de casa:

Grattis - vad roligt :-)

Upp