tradera...

En del av viktväktar kokböckerna är nu sålda och inbringade idag 343 kr.
En ganska bra vinst tycker jag med tanke på att de bara stod i köket och amlade damm. Fyra viktväktar kokböcker återstår och auktionenrna går ut den 21/1-11, nu ligger de uppe på 115 kr, men allt kan hända på Tradera, sista minutrarna så kan buden bara rasa upp, om man har tur.
Tradera och liknande | |
#1 - - Agneta:

grattis till vips-pengar :-) varför bara samla damm på något som du kunde få pengar för?!!!!

Sv; absolut att du ska ha ett fint gissa-först-diplom ;-)

#2 - - Sussi:

Det är spännande med tradera. Jag kom så långt att jag öppnade ett konto där men jag har inte lagt ut något än. Har nog inte riktigt grepp om hur det fungera än..

Kul att det du sålde gav vinst i alla fall :)

#3 - - Lejonkvinnan:

Kanon! Perfekt med lite goa extrapengar :)



#4 - - maria:

bättre att sälja dem då och få lite pengar..jag har sålt en hel del på tradera och fått in tusentals kronor :)



kramar

#5 - - Kristina:

Tror jag måste prova sälja något på Tradera någon gång. Har bara sålt på Blocket, men det verkar lite roligare med auktion.

#6 - - Kristina:

Jag måste nog prova det där med Tradera någon gång. Har bara sålt grejer på Blocket, men det verkar roligare med auktion.

Upp