tradera...

Nu har jag lagt ut mina viktväktar kokböcker på Tradera. Även om inte denna diet, lchf, kanske fungerar i längden så kommer jag INTE gå tillbaka till viktväktarna. Viktväktarna fungerar inge bra på mig, jag klara inte av en diet som låter mig äta en begränsad mängd av allt för då äter jag för mycket. Så nu ligger dom på Tradera, lite pengar kanske jag kan få tillbaka på allt jag lagt ut.

Så vill ni testa Viktväktarna eller ni kanske redan kör enligt dom och behöver lite mer inspiration så kan ni ju alltid buda på mina auktioner. Om inte så finns det andra böcker där och fler kommer inom några dagar.

Tradera och liknande | |
#1 - - maria:

jag körde viktväktarna för några år sen och det passade mig bra..men det är ju så olika hur man funkar :)

du är så duktig...



må så gott !

kramar om

#2 - - Lejonkvinnan:

Jo jag såg att du också tävlar....skäms på dig!! ;)



Lycka till med försäljningen! Sådana böcker brukar väl gå rätt bra?

#3 - - Johanna:

Ja gör det, den är riktigt intressant och läsa. Man får en bättre förståelse tycker jag, men inte är det en ursäkt och mörda någon, men att få en inblick gör man faktiskt kan förändra! alla aktiva politiker i landet borde läsa den! Bra för integrationen!

#4 - - Ann Catrine:

Har du (o)tur vinner du en annan slags dietbok

i min utlottning ;-)

Skoj att du vill vara med,

lycka till!

#5 - - Alexandra:

Hej fin blogg:)

#6 - - Camilla:

Nä...än har jag ingen tanke på att banta.

Dra ner...ja...det borde jag,men inte ens det gör jag :)

Sv: Nä...inga mazariner blev det :(

Kram på dig!

#7 - - Lilitha:

Ja, nog för att jag skulle behöva gåå ner i vikt...Ska försöka att röra mera på mig.



Lycka till med dina auktioner.



Kram Lilitha

#8 - - Lotta:

Vilken bra idé! Tradera nästa för mina böcker också som jag inte längre behöver. Hoppas de bjuder bra så att du får tillbaka lite av dina pengar, så kan du ju köpa andra trevliga böcker för pengarna.

Kram

#9 - - Mona:

Hoppas att du får sälja dem. De finns nog många som vill köpa dessa kan jag tänka mig.

Kram

Upp