filmer man vill se om och om igen...

Igår hade jag, min syster och hennes ena dotter en konversation på FB om vilka filmer man vill se om och om igen. Jag letade nämligen efter Gökboet för jag ville så gärna se den igen. Till slut så hittade jag den med originaltiteln: One flow over the cuckoo´s nest och jag som i flera dagar har gått igenom våra dvd-hyllor i på jakt efter "gökboet". Så ikväll ska jag se den.

Men i alla fall så kom vi på flera filmer som vi gärna ser på igen lite då och då:

Gökboet
8 mile
Döda poeters sällskap
The green mile

....och många fler.

Vilken/vilka filmer ser ni gärna på igen?


bild lånad från google
Nöje | |
#1 - - Maya:

Ja den ska man absolut ha sett mer än en gång! :))

Ha en fin lördag!

Maya

#2 - - carina:

The Shinnig är min favorit film, kan se den om och om igen :)

Skådespelaren är helt fantastisk! :)

Ha en fin Lördag vännen!

Kramen♥

#3 - - Helene:

Åh gökboet var längesen jag så...

Kul att se gamla filmer = ))

Ha en bra dag.

Kram Helene.

#4 - - ♥ Carina ♥:

Jag ser hellre filmer jag aldrig har sett faktiskt :)

Kram

#5 - - Denise:

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

Upp