filmtajm...

Kvällen blev bättre, huvudvärken är lindrigare och vi har haft filmtajm. Jag och tjejerna har sett på Förortsungar och Rännstensungar.

Båda filmerna är bra fast vi väljer nog Förortsungar, den är mer modern och känns mer aktuell så klart, men Rännstensungar har sin charm den med.




foto:jag
Nöje | |
#1 - - carina:

Skönt att huvudvärken kändes bättre för dig på kvällskvisten :)

Em filmkväll är ju aldrig fel!

Ha en fin dag vännen!

Kramen♥

#2 - - Husfrun:

Filmkväll lät inte alls fel och skönt att huvudvärken blev lindrigare. Dessa filmer har jag inte sett.

Kram.

#3 - - Lotta:

Filmkväll det där lät mysigt, sådana ska jag me hinna med snart när det lugnat ner sig lite i Lottavärden.



Jag läste också den där artikeln med äldreboendet i Kommunalaren. Man blir ju varm i hela hjärtat och bilden med tanten i raggarbilen var ju slående.



Så bra att huvudvärken blivit bättre :-)



Kram

#4 - - matts jansson:

skönt att bli av med halsmandlarna, en pina,ladda med pulver mos och mjukglass

lycka till och vila nu efteråt

Upp