jobbet tar all min tid och ork...

Just nu tar jobbet all min tid och ork, jag orkar inte blogga ordentligt och jag orkar inte kommentera andras/era bloggar längre. Så det kanske bli lite glest mellan inläggen här just nu ett tag framöver och kommentarer på andra bloggar kommer nog vara lika med noll ett tag. Att jobba 100% inom äldreomsorgen tar all min energi och kraft just nu. Så de "riktiga" inläggen här hos mig kommer kanske om några veckor...

Just nu åker jag till jobbet och ger allt och sedan åker jag hem och äter och sover...


foto:jag
sommar | |
#1 - - Viktkamp:

jobba lugnt och vila däremellan, vi finns kvar =)

#2 - - ♥ Carina ♥:

Vi finns här ändå, you know. Hoppas det lugnar ner sig för dig. Det där berömmda ekorrhjulet kan man vara utan...

Kram

#3 - - Kristina:

Ta hand om dig!

#4 - - Kristina:

Ta hand om dig!

#5 - - Fnulan:

Vännen, ta din tid.... VI klarar oss, knappt men...

#6 - - Marie-Louise Grimlund:

Hejsan Marie-louise !

Ta det lugnt Du vi finns kvar här och väntar, kanske tittar in ibland.

Den här årstiden ska vi inte sitta vid en dator utan vara ute i det vackra vädret så mycket det någonsin går.Så vi samlar på oss D-vitaminet vi behöver till den mörka årstiden.



Var rädd om Dig.

Kram Mi

#7 - - maria:

Fokusera på dig själv och jobbet <3

Vi finns kvar och även vår fika :)



kramar från mig <3

#8 - - Lotta:

Skriv när du har lust....vi finns här när du än tittar in.

Jag är helt övertygad om att du ger allt på ditt jobb, lyckliga dina brukare :-)

Glöm inte bort dig själv, för du är viktig.



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

#9 - - carina:

Vi finns kvar när du är tillbaka :)

Kramen vännen♥

#10 - - Ama de casa:

Ta det lugnt! Att blogga ska vara kul och inte kännas som ett stressmoment.

Kram på dig!

#11 - - Camilla:

Ta dig en paus du och säg till då du kommer tillbaka.

Kram på dig!

#12 - - Helene:

Ja ibland blir det så...

Men vi finns kvar = ))

Ja iallafall jag ( hi hi )

Ha det bra på jobbet.

Kram Helene.

#13 - - ejmis:

Att jobba med människor kan ta massor med energi. Styrkekram!

Upp