nej, tyvärr...

Nej, tyvärr. Det blir ingen mammabloggkryssning för min del i år.
Blev avrådd på sjukhuset idag att åka, dels på grund av smärta och blödningsrisk som kan hålla i sig i upp till 2-3 veckor efter operationen och dels för att allmäntillståndet försämras ett tag efter.

Jag ska inte bara operera bort halsmandlarna utan det ska även fixas lite med mina ärr på luftrören och sedan ska även stämbanden få sig en "make-over" fick jag veta idag. Så det blir en tre-i-en operation. Och jag kommer få sova kvar minst en natt men säkert två trodde narkosläkaren, allt för att de ska ha ordentlig kontroll på att det läker som det ska och att jag mår så bra som möjligt efteråt.

Sjukdom | |
#1 - - maria:

Låter som ett klokt beslut i samråd med läkaren...Du är viktigast och båten finns kvar..



Kom hit och fika istället <3

Må så gott :)

Kramar

#2 - - maria:

Vad säger du om en fika på lördag runt 12 ??



Kramis

#3 - - Jens:

Jag är hemma då och tar hand om dig, servar dig med glass å så.

#4 - - Marie-Louise:

Jens: Tack älskling, dig kan man lita på <3

#5 - - Helene:

Usch det låter inget vidare...

Men det blir säkert bra efter du har gjort det.

Va söt du är på bilden = ))

Ha det gott.

Kram Helene.

#6 - - maria:

Vilken gullig man du har :)



Söndag blir toppen :)



Kramar

#7 - - Fnulan:

Jättetrist!! Men jag förstår.. det kommer säkert fler ggr ska du se! Det viktigaste är att du blir bra vännen!

#8 - - inger stark:

Puss min älskling, naturligtvis har du tagit rätt beslut! Du är bra söt på korten men det var inte så muntert alla gånger och du får lida av det än i denna dag! Älskade unge

#9 - - soffie:

va synd att du inte kommer iväg men din hälsa är absolut viktigast du får se till att dina bloggisar kan träffas i höst istället,När ska du opereras?Blir du inlagd några dagar?kram till dej å va söta bilder på dej

#10 - - soffie:

såg att du skrivit att de behåller dej ett par dygn på sjukhuset,bra tycker jag så de har koll på dej,kram igen

#11 - - Susanne P:

Det var ett klokt beslut! Du ska se att du inte ångrar ditt beslut.

Så söt du var på bilderna när du var barn!

Sv. japp, det blir "Medelhavet" som stannar hos mej!

Kram

#12 - - mammakero:

Trots att det kan kännas surt, så tror jag faktiskt att det är det bästa du kan göra!

Sötis, gounge där! Varför tillbringade du en del tid på sjukhuset som liten??

Vinbären gör jag saft på. Det som blir kvar i silen kör jag genom en passerdel som hör till en köksassistent. Den gör att alla kärnor och stjälkar försvinner och vinbären blir ett slätt mos som jag använder som sylt....

#13 - - Diana:

Oj, varför bodde du på sjukhus som liten?

#14 - - ♥ Carina ♥:

Tråkigt att inte kunna åka men hälsan är viktigast.

Varför bodde du på sjukhus som liten?

Kram

#15 - - Ann Catrine:

Hälsan är viktigast,

men det är ju så typiskt att det "alltid"

blir något när man planerat lite extra...

Låter som du blir väl omhändertagen hemma!!

Härligt!!



Ha en så bra helg som du kan vännen!



Kraaaam

#16 - - Husfrun:

Trist att tvingas avstå resan, samtidigt vad skönt att kunna få tre operationer avklarade i en och samma.

Kram.

Upp