smakpåse från Las palmas...

Vinsten med smaker från las Palmas har kommit.
Tack snälla Yohanna.


foto:jag

Det var mycket smått och gott där i påsen. Honungsrom, mojo kryddor, nötter, chokladpinnar (som yngsta dottern frågade så snällt om hon kunde få) och lite olika bakverk. Åh så gott det ska bli att smaka allt detta. Nästa gång vi äter grillat ska jag röra ihop Mojo såser.
Tävling | |
#1 - - soffie:

mmm va mycket gott grattis till vinsten,har precis kommit hem från Mallis å all goo mat där:)

#2 - - Yohanna i Las Palmas:

Hejsan!

Satt precis och gick igenom en massa gamla mail och såg att jag inte svarat på din fråga om tröjan som jag hade på grillningen. Den är från Springfield. Jag vet inte om ni har den kedjan i Sverige. Såg ingen i Örebro när jag var där. Men det behöver ju inte betyda något. Ja tröjan är fin. Döljer bekvämt njutningskuddarna man har på magen he he.

Hälsningar

Yohanna

#3 - - Lilitha:

Kul med vinst. Det var allt en härlig blanding i påsen...



Kram söta du

Lilitha

#4 - - Aggie:

Oh så gott det ser ut. Sådan mojo sås (el vad det kallas) var så gott när jag var där i solen en gång, mumsigt med potatis!

Agneta kram

#5 - - Ama de casa:

Åh vad mycket gott! Vilken tur du hade som fick allt detta :-)

#6 - - Anonym:

Grattis till vinsten... det såg fint ut!



Kati

#7 - - Sussi:

Åhh vad skoj att prova. Kul när man får saker man inte är van vid. Det kommer nog bli en hel del nya smaker för er nu alltså :)



Kramisar

#8 - - Fnulan:

Åh vad kul!!!! Hade gärna smakat jag med, får man komma=?

#9 - - Martina:

Vilken härlig vinst!



sv. Det var verkligen lite allt möjligt i den där apparaten. UNdrar hur det får plats, men det är väl inte så många av varje kanske. Smärtstillande, tamponger, nikotinplåster, halsbrännetabletter osv osv... :-)

#10 - - Ann Catrine:

Grattis vännen till den fina (och goda) vinsten!!!

Upp