tack...

Tack för alla goda råd angående kryssningen.
Ja det lutar åt att jag måste avboka, men jag får fundera fram till torsdag kväll, så jag funderar vidare och pratar lite med läkaren när jag ska dit på torsdag för narkoskoll och annat.
Så tar jag det slutgiltiga beslutet då.


foto:jag
Allmänt | |
#1 - - carina:

Jag tror att det är ett klokt beslut!

Det kommer många flera tillfällen att åka :)

Kramen♥

#2 - - Anki:

Det är nog klokt att boka av....min son tog mandlarna förra våren och han var rätt risig efteråt och hade ont i ett par veckor. Kram

#3 - - Sussi:

Kryssning kan man alltid åka på vid ett senare tillfälle. Bäst att läka först så du kan sjunga karaoke på båten sen ;)



Kramisar

#4 - - Martina:

Vad tråkigt! men jag tror nog läkarna skulle avråda dig att åka eftersom det är så kort efter.

Det går nya tåg (båtar).

Upp