det märks på tvätten om inte annat...

Det märks på tvätthögen när man har orkat vika all rentvätt att man lever i en stor familj. Märks det inte annars så märks det garanterat på tvätten. Bakom dessa jättehögar finns två mindre högar det är makens tvätthög och äldsta dotterns, men hälften av hennes tvätt ligger säkert hemma hos pojkvännen hihi...


foto:jag
Familj | |
#1 - - maria:

ha ha ha så kännetecken blir det här oxå :)



vad säger du om en fika på lördag ?



ha en underbar dag fina du <3

kramar

#2 - - Stattinskan:

Numera har jag minimala tvätthögar då kottarna har flyttat till eget bo ;-D

Gomorron

#3 - - Carina:

Usch tvättberg är trista!

Har ett på hallgolvet just nu som ska tas om hand om senare under dagen, tvättstugedag idag :(

#4 - - Camilla:

Va!

Har du varit i min tvättstuga och knäppt kort? ;)

Man kan tro det för det ser nämligen ut så där :)

Kram på dig!

#5 - - Nett:

Speciellt extra mycket om man har döttrar, för då brukar tvätthögen bli extra stor. Kram

#6 - - Lejonkvinnan:

Känner igen det där :)



Kram

#7 - - Marie-Louise Grimlund:

Hej Marie-Louise !



Minns hur det var.Vi var visserligen bara tre i familjen.

Nu är jag själv, men det kan bli mycket om jag sparar.fast kläder har jag inte så mycket av, så jag får tvätta ofta.



Tänk dom som har tio-12 barn, där kan Du snacka om tvätt, såg Du programmen Familjen annorlunda.?

De större barnen tog hand om de mindre.o.s.v.



Kram Mi

#8 - - carina:

Det ser bekant ut, tvättbergen bara växer!

Kramen vännen♥

#9 - - Barnens Hjältar:

Ja, jag vågar inte ens visa mina tvätthögar om jag missat tvätta två-tre dagar :P

(Vi är ju nio stycken här hemma :P)

Sv: Ja jag skall gå och kika till den lille parveln sen. Min stora dotter var och kikade i går kväll och då var det fart på den i varje fall.

#10 - - Ama de casa:

Jag måste vika tvätten direkt nuförtiden, för jag har ingenstans att ha högarna :-)

#11 - - Ann Catrine:

Får kämpa för att få ihop en ljus och en mörk maskin /vecka...

Stor skillnad när man lever ensam!

Men minns hur det var... ;-)



Kram

#12 - - Susanne P:

En sak som aldrig tar slut är tvätthögen... ;)

Kram

#13 - - soffie:

jag bor så trångt så här måste tvätten undan direkt den är torr,

kramiz

#14 - - Fnulan:

Usch vad jag hatar att vika tvätt!!! Blä och usch!!!

Puss

#15 - - Lotta:

Nu för tiden är tvätthögen hos mig inte så stor om man jämför med hur den såg ut för några år sedan.

Tvätten har ju en tendens till att aldrig sina :-)

Hoppas på en solig fredag!

Kram

Upp