fototriss...

Veckans tema i fototriss är skir.
Nu i sommartid så går tankarna såklart till blommor när jag tänker på skir, skira blomblad.






foton:jag

Skira blomblad från blomrabatten utanför mitt arbete.
För att se fler tolkningar på temat skir, kika in på fototriss.
fototriss | |
#1 - - Lotta:

När jag gick förbi min rabatt idag så tänkte jag me på just detta med skira blommor, vallmon har så tunna stora blomblad. Man kan nästan se varje liten tunn åder i dem. Mycket vackert.



Hoppas solen tittar fram till dig idag!



Kram

#2 - - Diana:

Vackra vackra blommor! Jag gillar closeups på blommor, helt fascinerande att titta på!



Sv: Detta är en biografi/faktabok, alltså inte skönlitterärt. Men jag gillade den! Herman har bra flyt i sitt skrivande! Fast som en skönlitterärbok blir det inte riktigt.

#3 - - Jah Hollis:

Fina bilder som passar temat utmärkt.

#4 - - Nett:

Vacker triss och vad är inte så vackert som just att fota blommor :) Kram

#5 - - Marie-Louise Grimlund:

Hej Marie-Louise



Ja aldrig får man som man vill, det här ska vara på den där Du skriver att Du inte får Din lön förrän efter Midsommar.Men det kan väl vara bra, då¨alla andra gjort av med sina har Du dina i behåll-



Trevlig Midsommar i alla fall.



kram Mi och namne

#6 - - Ama de casa:

En jättefin och skir triss :-)

#7 - - mammakero:

Fin triss! Blommor är nog det bästa att välja i dessa sommartider!

#8 - - Eva:

Underbara bilder. Mittersta bilden blir min favorit.

#9 - - Pysselfarmor:

Både vallmo och iris är skira...mycket vackra!

Upp