kvalitetstid med syster...

Snart sätter jag mig på en buss som ska ta mig ner till Motala och min storasyster och hennes familj. Vi ska ha lite kvalitetshelg, syster och jag. Jag tar med mig min lilla bärbara så kanske får ni en uppdatering, det beror på om jag hinner, har lust och orkar. Familjen lämnar jag hemma, de får roa sig utan mig under helgen som kommer. Kan säkert vara skönt att få vila några dagar från mamma, hihi.

Vi ska i alla fall ta en tur till Vadstena imorgon och sedan ska jag dra med mig syster på lite utgrävningar som äger rum runt Motala med omnejd. Och sen lär det bli nattliga samtal över ett glas vin och förhoppningsvis soliga dagar i linne och shorts.


här var vi inte så gamla, fast söta redan då <3
Familj | |
#1 - - Nett:

Vad härligt, hoppas att ni får en underbar helg tillsammans :) Kram

#2 - - carina:

Vad roligt att få umgås med syster i helgen :)

Ha det nu riktigt gott!

Kramen vännen♥

#3 - - Fnulan:

Sicka sötnosar då!!! Mysigt att umgås med syrran, och med aktiviteter som passar dig!

#4 - - erika:

sv: men jo komigen mamma <3 så mycket enklare om du också hänger på, som köper hem maten

#5 - - Trolda:

söta som socker!=D och så härligt att ha en syrra att mysa med



trolda - kram med linus i knät, därav små bokstäver...;)

#6 - - Anonym:

Ha det riktigt, riktigt härligt!



Kati

#7 - - Barnens Hjältar:

Åh ha det så himla mysigt! Vad skönt att det händer något nu, med remissen menar jag. Lycka till med allt!

Tack för ditt svar förresten, det är nog så att man inte kan vara överens om allt.

#8 - - sweetmama:

Vad mysigt det låter. Hoppas det blir en lyckad dag :)

#9 - - soffie:

Motala är en stad jag nästan är uppvuxen i min morfar bor där ,jag gillar staden,mina föräldrar är födda där så när jag var liten var vi där minst en gång i veckan,vi bodde utanför Linköping nu åker jag dit varje sommar men då bor vi i Vadstena hos min moster,

ha det nu jättemysigt!å så fin bild!

kram

#10 - - Camilla:

Å,vad trevligt ni kommer att få. Ha det SÅÅÅ Kul tillsammans.

Ja...ni var söta redan då :)

Kram på dig!

#11 - - Nett:

Nog låter det dyrt alltid, förstår att ni har högre löner där, men jag antar att hyrorna, maten, kläderna är dyrare än här. Hoppas nu att du har det bra hos syster. Kram

#12 - - Ninni:

Vem är äldst av er??



Mysigt att ha systertid..vill jag med ha snart=)



Ha en fin helg..kramen

#13 - - Anki:

Vad härligt, sånna där helger skulle man ta sig mer än man gör. Hoppas du o syster får de toppen.



Kramiz Anki

#14 - - Helene:

Motala...där bor jag = ))

Ha en mysig helg...

Kram Helene.

#15 - - Ama de casa:

Ha det så skönt i Motala då :-)



Vilken härlig bild på er!

#16 - - Husfrun:

Men så härligt. Kvalitetstid är såå viktigt :)



Sv. Ang. de virkade shortsen... de tog sån tid att virka prototypen och eftersom jag var osäker på resultatet ligger projketet halvt påbörjat :/

#17 - - maria:

ha mysiga dagar med syster nu <3



kramar

#18 - - Yohanna i Las Palmas:

Hejsan!

Hoppas att du har det underbart ihop med din syster och att ni riktigt njuter av varandra.

Tävlingen på min blogg är nu avslutad och den vinnande lotten som jag drog stog det ditt namn på.

Skicka din adress till mig på [email protected] så skickar jag smakpåsen hem till dig så fort som jag kommer tillbaka till mina föräldrars hus där den finns.

Grattis och hoppas att du kommer att tycka om den.

Hälsningar

Yohanna

Upp