lite trött, men det går över...

Känner mig lite trött och ska snart krypa ner i sängen. Jobbade extra idag också eftersom en tjej behövde åka till doktorn med sin son, självklart ställer man upp och jobbar lite då. Så jag jobbade 6.45 - 12.30 och sen var det dags för studentmottagning.

Min systers mellanson tog studenten igår och idag var det studentmottagning. Grattis S, bra jobbat! En mycket trevlig stund med ena halvan av släkten, god mat och mycket prat.

Men nu har det tagit ut sin rätt och jag är så trött så nu är det dags för sängen. Jobbar även imorgon men då kväll.

Angående bilden på förra inlägget: Det är en bild ifrån min mammas och (styv)pappas växthus, det är alltså inte min balkong. jag ska försöka fota min balkong imorgon så ska ni få se hur den ser ut. Sov gotta alla fina.

Tänk så många fina grindar det finns i ett koloniområde...

foto:jag
livet | |
#1 - - Fnulan:

Glöm inte att vila vännen!

#2 - - Lotta:

Konstigt, jag tänkte med på det där med grindar när jag var ute och gick igår kväll. Så mycket fina grindar det finns, får nog ta en grind-fotograferings dag.



Sov gott du me!

Kram

#3 - - Viktkamp:

Härlig tid för studenterna =) Själv ska jag på student på fredag =)

#4 - - Camilla:

Just ja...ni har ju avslutning redan. Vi har ju inte förrän nästa fredag.

Kram på dig!

#5 - - Barnens Hjältar:

Ja det var verkligen en härlig dag igår :-)

Tröjorna kan du köpa genom att mejla henrik[a]vgl.se

De kostar 169 kr plus frakt och finns i dam och herrmodell.

Ha en fin dag!!

#6 - - Husfrun:

Så härligt med studentfirande.

Hoppas du känner dig mer utvilad i dag.

Upp