mammabloggkryssning...



Den 27-28 augusti bär det iväg på mammabloggkryssning. Det ska bli riktigt skoj. Jag och Maria ska dela hytt och tänk vad många andra bloggare vi kommer att få möta.
Tips | |
#1 - - Yohanna i Las Palmas:

Hallå där.

Du verkar ha haft en bra midsommar och det glädjer mig. Och nu ska du åka på bloggkryssning. Kul! Hoppas ni får väldigt trevligt och att du skriver om den och lägger upp bilder. Jag ska hålla utkik ;)



Nu ska jag snart åka hem. På torsdag går planet tillbaka till Kanarieöarna och jag har ingenstans att skicka smakpåsen som du har vunnit.

Skicka mig din adress [email protected] så kommer den bums på posten.



Hälsningar

Yohanna

#2 - - Hanna o Elliot o Nelli:

Vi ses! ;D

#3 - - Ann Catrine:

Vad roligt!!

Många nya spännande bloggar och bloggare att lära känna!

(jag väntar väl tills det blir en mormorresa) ;-)



Svar. Boken blir bättre efter några kapitel...



Kram raring!

#4 - - carina:

Vad roligt med en kryssning! Ha det så gott.

Kramen vännen♥

#5 - - Mona:

Vad roligt det lät. :)

Svar: Jag vet inte om jag varit länkad någonstans. De borde väl ha meddelat på nått vis då??

Kram

#6 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Ja jag ser oxå fram emot att åka :)

Ska bli kul att träffa andra bloggande mammor :)

#7 - - Nett:

Så häftigt!! Ni kommer säkert att få jätteskoj! Kram

#8 - - Agneta:

låter som en rolig sak, hppas ni får det riktigt trevligt!

Upp