njuta på balkongen och sedan jobb...

Nu ska jag njuta i solen en stund på balkongen och sedan blir det jobb ikväll. Ska bli trevligt att jobba lite, jag gillar verkligen det här jobbet märker jag. Men vi får se om jag säger samma sak efter att jag har jobbat 6 veckor i sommar, då kanske jag är mer trött än glad, men det återstår att se.


mammas avokadoträd är lite större än mitt.... foto:jag
Vardag | |
#1 - - Husfrun:

Jag förstår dig. Min fösta tid inom äldreomsorgen trivdes jag också alldeles utmärkt. Det var sen när jag stagnerade utvecklingsmässigt som jag började avsky jobbet. Jag vill alltid känna att jag inte står still utan hela tiden kan utvecklas. Sen hade jag också oturen att hamna i en turbulent arbetsgrupp och det gjorde förstås inte saken bättre. Hoppas du kommer trivas många år till... eller så länge du väljer att jobba kvar.

#2 - - Ninni:

V a mysigt det ser ut på den altanen=) Härligt att ha ett jobb man gillar!



Nu är montören här..jippi

#3 - - Anonym:

Hoppas du får en trevlig helg trots jobb... me det är riktigt kul att du trivs.



Ha det bra!



Kati

#4 - - carina:

Visst är det underbart att ha ett jobb som man trivs med :)

Men lite ledighet är aldrig fel det heller!

Kramen vännen♥

#5 - - Barnens Hjältar:

ÅH vad fint, är det växthus eller inglasad uteplats? Jag vill ha ett växthus att gömma mig i ;-)

#6 - - Nett:

Har njutit på balkongen jag med.. 36 grader varmt där just nu. Kram

#7 - - Ann Catrine:

Önskar dig en riktigt go och härlig helg vännen!!

Kraaam ;-)

#8 - - Diana:

Var är det du ska jobba i sommar? Jag gissar vården eftersom du var på lyftutbildning. :)

#9 - - maria:

ser mysigt ut, men det är hos din mamma eller hur ?

hoppas det går bra att jobba i helgen :)



vi kan ta en fika nästa helg kanske ;)

må så gott

kram

#10 - - Fnulan:

GUd så stort!!!!! Snacka om att lyckas, duktig mamma!

HUr var det på jobb då vännen?

#11 - - Susanne P:

Avokado?! Blir det frukt på trädet?

Kram

#12 - - Stattinskan:

Vilken underbar och ljus balkong du har :-)

#13 - - Agneta:

då hoppas jag att du hade en bra kväll på jobbet igår :-)

Sv; ja vill du skicka kråkflickan så läser jag den gärna. Jag har en bok härhemma som jag tänkte på dig när jag läste den igen ( tror det var 3 eller 4 gången jag läste den så den är välbläddrad)

#14 - - sweetmama:

Ha en fin stund på balkongen :)

#15 - - Aggie:

Har man en sån fin balkong då kan man vara nöjd, det ser helmysigt ut, men den var tydligen din mors...du har säkert en lika fin!

Agneta kram

Upp