platta persikor och små små tomatknoppar...

Äntligen är dom här dessa alldeles underbart goda platta persikor.


foto:jag

Nu har det äntligen kommit små små tomatknoppar på mina tomatplantor.


foto:jag

Och jordgubbarna är också på gång.


foto:jag

Nu ska jag sätta mig på balkongen med lite kaffe och en chokladbit och läsa en ny tidning som jag hittade nere på affären idag, Se&hör har gjort en tidning om Brott.


foto:jag
balkongen | |
#1 - - Izabell:

Åh jag visste inte att det fanns en sådan tidning.. den ska jag kika efter i morgon...:-)



Ha en trevlig kväll!



Kraam Izabell

#2 - - carina:

Den tidningen har jag aldrig sett!

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kramen på dig♥

#3 - - Susanne P:

Platta persikor? DET har jag aldrig hört talas om!

Kram

#4 - - Helene:

Vilka härliga persikor !!

Ha det gott.

Kram Helene.

#5 - - Helene:

VA...Mitt inlägg försvann ??

Vilka härliga persikor = ))

Ha det gott.

Kram Helene.

#6 - - Agneta:

hmmm, platta persikor?! Aldrig hört talas om innan, smakar de annorlunda elelr bara lite plattare ;-)

#7 - - sweetmama:

Platta persikor? Har jag aldrig sett. Har du plattat till dom eller växer dom så???

#8 - - Linda w L2K - Från botten till toppen...:

Wow, vilken härlig form på persikorna!



sv: tack för din fina kommentar! Och jo, det är ju speciellt att lägga ut bilder på sig själv så där men om det kan hjälpa nån annan att acceptera sig själv är det värt det!

#9 - - kaffehörnan:

Är du fotograf ?

Vad du tar bra bilder

#10 - - Stattinskan:

Haha, skrattar gott åt de ovanliga persikorna.

Så du satt och frossade i brott och kriminalitet :-D

God morgon

#11 - - Nett:

De såg ju hur festliga ut som helst de persikorna, säkert jättegoda :) Kram

#12 - - Ama de casa:

Ja, dom är ju hur goda som helst dom där persikorna :-)

#13 - - Renée:

Platta persikor??? Dessa måste jag allt prova!

#14 - - Martina:

Vilka härliga persikor!

Och den där tidningen måste jag ju kika efter. Älskar ju thrillers och brott! (Så länge de inte drabbar mig...)



sv. TACK för tipset om 3D-pusslet!!

#15 - - ejmis:

Hur var tidningen? Platta persikor har jag aldrig sett...måste spana efter dom.

Upp