regn och rusk, men vad gör det...

Vädret i helgen har bjudit på en hel del regn och rusk, men vad gör det. Vi har pratat, löst korsord, kikat på Vadstena slott och Vadstena (liksom över huvudtaget). Det viktigaste är att vi hunnit träffats. Imorgonbitti kl: 03.45 påbörjar vi resan hem med bil. Syster börjar jobba vid 8 så därför åker vi tidigt, jag går nog och sover igen när jag är hemma imorgonbitti. Sen ska jag försöka få upp lite bilder under morgondagen.

sommar | |
#1 - - Ingrid:

samma sak här; regn och rusk men bra helg ändå!!

#2 - - ♥ Carina ♥:

Vad gör väl lite regn om sällskapet är det bästa :)

Kram

#3 - - Marie-Louise Grimlund:

hej!



Här gjordes inte många knop idag, en snabb promis i hällregnet.Jag rörde på mig.Men mest har jag suttit här framför datorn.Men det hinner jag inte i morgon, Kl.9.-10 träningen.sen mina serier, sedan till stan träffa mina kompisar Margaretha och Monica vi ska fika hos Margaretha även kallad Maggan eller Greta.Det har de pratat om länge och det hängde å mig.Båda bor inne i staden jag 3.5 km utanför.



Så hoppas verkligen att vädret är stabilt.Lite dugg räknas inte.



Kram Mi

#4 - - Agneta:

Låter trots allt regn som en bra helg :-)

Sv; du, jag kolla de till dig nyss. DU är rik, 12155 kr minsann!

#5 - - inger stark:

Underbart mina älsklingar!!!Puss och kram Marie-Louise

#6 - - Aggie:

Bra helg i alla fall, här har det regnat så mycket, så nu är jag allt lite trött på det.

Agneta kram

#7 - - soffie:

å Vadstena är verkligen en mysig stad,jag ska dit i sommar:)

#8 - - Barnens Hjältar:

Kör försiktigt!

Kram och ha en fin kväll!

#9 - - emelie:

oj vad jobbigt, gör hon så varje måndag? :o

#10 - - Helene:

Vadstena är så fint...

Jag bor ju i Motala så ibland tar vi en tur in och köper glass = ))

Ha en mysig måndag.

Kram Helene.

Upp