skolavslutning... del:1.

Igårkväll var vi på skolavslutning på Fryshuset, min yngsta dotter slutade 6:an och till hösten blir det alltså högstadiet för hennes del. Vi var bjudna på mingel med Tacobuffé, efterrättspaj och kaffe och sedan chips och läsk, till detta fick vi underhållning. Min dotter spelade bas till en låt och sedan var det fler som sjöng och spelade. En liten tipspromenad gick vi också innan kvällen var slut.


foto:jag

Idag är det skolavslutning för mellantjejen som slutar 9:an, bilder kommer senare.
sommar | |
#1 - - Anonym:

Ja... även jag är mitt uppe i skolavslutningar... sorg blandad glädje.



Ha det gott!



Kati

#2 - - Barnens Hjältar:

Ja här är det också skolavslutningar. Igår hade de tre töserna avslutning och nästa vecka skall pojkarna ha.

#3 - - Aggie:

Låter som en mysig avslutning på skolterminen.

Agneta kram

#4 - - carina:

Härligt med ett sådant här väder när det är avslutning :)

Ha det så gott i dag!

Kramen vännen♥

Upp