boktips...

Jag har precis börjat läsa boken: det tredje tecknet av: Yrsa Sigurdardottir.


foto:jag

Detta är en ny författarbekantskap för mig och jag blev fast redan efter några sidor. Tre böcker har kommit ut på svenska, det tredje tecknet är den första av dessa tre. Bokrecension kommer senare.



Uppdatering: Förlåt jag glömde skriva vad boken handlar om, jag lade bara till länken till boken. Det är en deckare med historiska inslag som utspelar sig på Island. Nu har jag bara kommit en tredjedel av boken men jag är fast, det är spännande och hon skriver mycket bra tycker jag. Det verkar vara något kring Häxprocesserna som blir gåtans lösning...kanske...
Tips | |
#1 - - Anki:

Böcker ja. Jag tillhör de där som har massa böcker men aldrig läser. Varför? Jag kan inte sluta och då tar de för lång tid. Jag glömmer liksom tid och rum o så är jag i boken tills den är slut..hummm

Så jag läser korta noveller o sånt..haha

Kramiz Anki

#2 - - Johanna:

Tycker absolut du skall köpa hem den :)



jag är sämst på triologier, haha, jag läser ofta bara dem där det är 1 bok :)

#3 - - Fnulan:

Flitigt du jobbat på med ditt arbete! Var hittar du alla fina trädgårdsgrejjer???

Hoppas det kommer många fina avocados, det gillas!

#4 - - Fnulan:

Hahhaa men HAN är ju fin!! Den klänningen på mig ohohohohoh hade gjort succé på galan!

#5 - - Barnens Hjältar:

Ser spännande ut, vad handlar de om?

#6 - - Helene:

Tack för bok-tipset !!

Har bok-tips på min blogg oxå = ))

Ha en mysig kväll.

Kram Helene.

#7 - - soffie:

tack för boktips ska kolla efter den författaren nästa gång jag ska välja böcker:)

#8 - - Diana:

Ungefär vilken genre är det? Jag gillar iaf framsidan och den går jag efter ibland när jag handlar. :)

#9 - - Sussi:

Ska bli spännande att höra vad du tycket om boken sen. Boktips kan man aldrig få för många av :)



Kramisar

#10 - - karin:

det tror jag absolut att det gör! jag skulle dubbla mängden blodapelsiner :)

#11 - - karin:

jag använde 3 apelsiner :)

#12 - - Anonym:

Kul med härlig läsning... skönt att skolarbetet är renskrivet... jag har röstat på dig!



Ha det bra!



Kati

#13 - - messan:

Jag som älskar böcker tar tacksamt emot tips så detta suger jag åt mig.

Kram

#14 - - Carina:

Haha du är som mig, fastnar i böckernas underbara värld! Jag har blivit så "trist" så jag läser bara svenska böcker numera, har bara blivit så!

Kram Carina.....som ska krypa ner i nybäddad säng med en bok nu :)

#15 - - Johanna:

ja det är häftigt, det är dem som får mig tro på evig kärlek :)

#16 - - Husfrun:

Låter som en läsvärd bok. Tack för tipset :)

Kram.

#17 - - Ama de casa:

Den verkar ju inte alls så dum :-)

#18 - - Gun:

Tack för tipset. Jag är periodare när det gäller att läsa böcker. Ibland blir det flera på raken, och ibland går det månader utan.

Upp