fick faktiskt sova...

Jag fick sova ordentligt i natt och jag har vart pigg på arbetet hela dagen. Har jobbat 8-16.30 så nu är jag lagom mör i kroppen. Tyvärr har jag nu en jobbig klåda igen men ska kanske testa att ta en halv tablett och se hur morgondagen blir då. Vi har seminarium två timmar 10-12 imorgon så är jag för däckad så får jag åka hem och sova efter det.
Allmänt | |
#1 - - soffie:

men usch för din klåda hoppas nu att det funkar med en halv tabl å du är pigg imorrn,

kram

#2 - - sweetmama:

Men att din klåda inte släpper. Prova du en halv tavegyl det är ju viktigt att få sova men förstår att det är jobbigt dagen efter

#3 - - Camilla:

Ja...du får prova dig fram.

Hoppas att en halva fungerar.

Kram på dig!

#4 - - Lejonkvinnan:

Du har inte provat med något annat än Tavegyl? Det finns ju andra mediciner mot klåda som kanske funkar bättre?

Kram

#5 - - Lotta:

Så skönt med en natts sömn i alla fall, får hoppas att du slipper klådan under föreläsningen.

Fredag igen!

Skönt :-)

Kram

#6 - - carina:

Vilken tur att du fick sova ordentligt i allafall :)

Kramen och ha en fin Fredag♥

Upp