fototriss...

Dagens fototriss har temat öppen.


Här är det vidöppet ut till balkongen (vi hade fönsterbyte)


Här är det alltid en öppen atmosfär och man känner sig alltid välkommen


Här är det alltid öppet för oss, vi är välkomna när som helst

Vill ni se fler tolkningar på temat öppet kika här.


fototriss | |
#1 - - inger stark:

Vad underbart att du känner så om oss! Blir så glad, välkomna snart älsklingar

#2 - - Jan Helleberg:

Här var det öppet, bra tolkning. :)

//Janne

#3 - - Nett:

Härlig fototriss och en längtan efter värme tycker jag. Tidningen är från i sommras, och strax efter artikeln var jag även med på TV 4. Kram

#4 - - Susanne P:

Bra tolkningar av triss!

Kram

#5 - - Stina:

Underbart fina och somriga bilder, me like!

#6 - - Barnens Hjältar:

Åh vad mysigt, nu vill vi se grönt!!

Ha en fin söndag!

#7 - - LEna Norgren:

Dina bilder öppnar tankarna på att det ibland faktiskt är sommar!!!!Härligt!!!

#8 - - cat:

Vad härligt att känna sig så välkommen hos vänner :)

#9 - - Erica Pettersson | HOBBYFOTOGRAF:

Fina trissbilder!

#10 - - ♥ Carina ♥:

Vad roligt med fototriss! Roliga tolkningar du gjort :)

Kram

#11 - - Ylva:

Det blev visst tema uteplatser också. Härliga bilder, man vill ju kunna sitta ute!

#12 - - soffie:

mmm vilka bra tolkningar å underbara bilder,Nu längtar jag ännu mer efter sommar:) då jag ser de två sista bilderna

#13 - - carina:

Vad glad man blir att se dessa bilder :)

Grön gräsmatta och dina fina blommor!

Kramen vännen♥

#14 - - Diana:

Är det bilder härifrån Sverige? Shit vad våren ser ut att vara nära!

#15 - - mammakero:

Bra trissat! Under fönsterbytet var det verkligen vidöppet!

#16 - - Anonym:

Du har nått att hämta hos mig!

Kramen♥

#17 - - carina:

Du har nått att hämta hos mig!

Kramen♥

#18 - - Ama de casa:

Härlig tolkning av temat :-)

#19 - - Trolda:

Härliga bilder du bjuder på! =D



Trolda - godkväll! =D

#20 - - veronica:

Fin tolkning på trissen. Sista bilden ser inbjudande ut och jag antar att det är hos föräldrarna:)

#21 - - Anna ..dansar in:

Ett öppet sommarhus är lycka att ha..snart kan vi öppna upp igen..så härligt det ska bli..

#22 - - Pysselfarmor:

Tur att det vidöppna ut till balkongen var den varma årstiden och inte nu ;-)

Den öppna dörren till gäststugan antar jag är på ett sommarställe....



apropå skulpturen öppen hand hos mig så stämmer det att samma konstnär har gjort en skulptur som finns i Farsta-för visst finns du där.

Här är länk till info om den skulpturen

http://www.skulptur.stockholm.se/default.asp?id=9454&lang=SE&bhcp=1

#23 - - Beate:

Som du förstår så gillar jag ettan bäst... ha, ha, ha... öppet p g a fönsterbyte. Fyndigt värre:-))))

#24 - - Anni:

Vilken skön sommartriss - sådan tur att fönsterbytet inte gjordes mitt i vintern (det gjorde mina grannar nu i julas...)

#25 - - Barbro S:

Härlig öppen triss. så skönt med öppna välkomnande dörrar och så skönt med rätt årstid:).

#26 - - Tant aotto:

Bra tolkning...bild nr 3 blir min favorit.

#27 - - Benita:

Bra tolkning och fina bilder som får mig att längta till sommaren! :)

#28 - - AKO:

En öppen atmosfär är alltid trevligt, det tycker jag att ni ska fortsätta med! :) Ni ser ut att ha det väldigt mysigt där.

#29 - - Micael Carlsson:

Snyggt! ser riktigt mysigt ut :)

#30 - - Erik "Semlan":

Förra försöket att lämna kommentar försvann! Gillar din tolkning av öppen.

Första fotot ser lustigt ut, naket. Tur det var sommar. Stugorna ser inbjudande ut, trevligt med vänner som har gäststugor. :-)

Upp