fototriss...

Veckans fototriss har tema på G. Inte det lättaste temat, det blev en utmaning att komma på vad jag skulle fota. Skulle jag välja något/någon som är på G, ett föremål/en sak som börjar på G, eller en färg som börjar på G etc.

Jag valde en bild av varje:


Imorse var jag på G till jobbet, kl:06.30 gick bussen.


Ett härligt citrusträd, citroner är gula och gult börjar på G


De här fina grodorn, börjar på G och sitter och värmer sig i vårsolen.
fototriss | |
#1 - - Rantamor:

Vilka härliga grodor som sitter i solen å gonar sig.

Smart att ta ett foto av varje, det blev ju en bra triss....oj va bussen hade fart i sig...hann du med ????

#2 - - Barnens Hjältar:

Jättefin triss! Bra tolkat :-)

Hoppas du haft en bra söndag hittills :-)

#3 - - mammakero:

Bra trissat! Jag kände som på G inte alls var mitt tema, eftersom det mer känns som jag ligger på is och väntar in bättre tider.

#4 - - Gammelsmurfen:

Härlig fart i bussbilden

#5 - - Nett:

Där tolkade du in trissen bra :)

#6 - - Stefan Ljungwall:

Bra, varierad triss! :)

#7 - - Mia:

Vilken bra tolkning du gjort.

Jag hade också svårt att välja hur jag skulle göra.

#8 - - Charlotta:

Saker är på G överallt omkring oss. Fin triss!

#9 - - Karin:

Fina bilder och tolkningar på din fototriss!



Tack för fin kommentar på min!



Trevlig söndag kväll!

#10 - - Tuvstarr:

Du är snabbt på väg till jobbet :-)

Fin triss.

Hälsningar från Tyskland.

#11 - - Tuvstarr:

Du är snabbt på väg till jobbet :-)

Fin triss.

Hälsningar från Tyskland.

#12 - - Pysselfarmor:

Huhja....så tidigt åker jag också ibland till jobbet...inte alls skojigt därför gillar jag de solälskande paret bäst ;-)

#13 - - veronica:

Bussbilden är ju häftig men grodorna ser ut att ha det så skönt:)

#14 - - Anna:

Fin triss! Gillade citronerna bäst!

Kram Anna

#15 - - cat:

Gillar den fartfyllda bussbilden mest i din fina triss :)

#16 - - lovisa:

fin desigN!

#17 - - Lisa:

Gillar dina gula citroner allra bäst. Bra trissat!

#18 - - Christer:

Fyndigt! Det är jobbigt att vara på G till jobbet när det fortfarande är mörkt, men snart är det slut med det! :-)

#19 - - Erik "Semlan":

Bli inte förvirrad. Jag har lagt in en andra "på G", du lämnade en liten kommentar på min första.

Jag gillar din buss, där är det verkligen på G. Det är favoriten, även om grodorna är söta.

Ha det bra bland studieböckerna. :-)

#20 - - Yvonne:

Verkligen mycket på G!

Upp