fototriss...

Nu är det dags för fototriss igen, idag är temat "se upp". Denna gång kan man även tävla om ett upplevelsepaket från coolstuff.
Jag valde att tolka temat "se upp" med: titta uppåt...



"Se upp" på en hylla med söta skor som hänger.



"Se upp" i ett vitrinskåp.



"Se upp" i en utslagen blomma.

För att se andra fototrissar så kika här...
fototriss | |
#1 - - Barnens Hjältar:

Åh vad jag gillade översta bilden, är det dina eller barnens babyskor :-)

#2 - - Beate:

Vilken rolig och helt annorlunda tolkning!!!



PS. Tack för att du kikade in hos mig :-) DS

#3 - - Pierre:

Fin triss! Barnskor är för sött :)

#4 - - Eva-Marie:

Vilken trevlig tolkning! Älskar den översta bilden med skon.

#5 - - Beppan:

De där små söta skorna kan jag inte motstå - härlig bild!

#6 - - inger stark:

Jag är nästan hundra på att det är dina Marie-Louise, de tvingade mig nämligen att köpa skor till dig när du var 6 månader och låg på avdelning 9 Karolinska barnsjukhuset.

#7 - - Sister Moonshine:

Gullig och fin tolkning. Så söta skor.



/Åsa

#8 - - Nett:

Vilken underbar blomma att se upp till :)

#9 - - Ylva:

Trevlig tolkning av se upp. Vilka fina blommor!

#10 - - LEna Norgren:

Söta skor och änglatrumpeten är ju bara magisk!!!!

#11 - - anki-itte:

Här får man se upp så att jag klickar i rätt ruta, fin triss.

#12 - - Jah Hollis:

Det blev en triss med variation i.

#13 - - mammakero:

Fin triss har du! Den första bilden är så fin! Tack för påminnelsen, men det blev ett sent deltagande för mej i alla fall...

#14 - - Pia:

Vilka härliga "se upp"-bilder!!! :o)

Klåda kan vara fruktansvärt. Jag hade det när jag väntade barn.. satt i flera timmar och bara kliade en handflata.. höll på att go nuts!!! :o(

Upp