har fått sova...

Tavegylen hjälpte verkligen, i natt sov jag som en klubbad säl. Tyvärr har effekten suttit i hela dagen så jag har känt mig "bakis" och är så trött, men jag har sluppit klådan också idag dagtid så inget ont som inte har något gott med sig. Nu blir det en slummer på soffan någon timme. Men så skönt det var att slippa klådan.
Imorgonbitti ska jag ner och ta blodproverna, eftersom jag ska ta fasteprover så måste jag göra det på morgonen och då kan jag inte gå när som helst. Men imorgon är jag "ledig" från skolan och jag ska inte jobba så då passar det bra att gå och fixa det imorgonbitti.
Sjukdom | |
#1 - - Trolda:

Åh så skönt för dig!! Måste varit fruktansvärt jobbigt med den där klådan! Hoppas de finner ut vad det är, så du slipper besvären igen!



Trolda - kramar =D

#2 - - Lejonkvinnan:

Haha, sa ju det om Tavegylen ;) Ettan som har ständig klåda och utslag pga en knepig matallergi får ta Tavegyl i bland, och han bli helt drogad. En gång satte han sig upp mitt i natten och sorterade tvätt bara så där, men kom inte ihåg det efteråt :)



#3 - - puzzelkvinnan:

Är det på recept?

Jag är lite överkänslig o i bland vet jag ej på vad.

Så då är det bra att ha Lite mediciner till hands.

Lycka till.........

#4 - - Nett:

Vad bra att den hjälpte, själv när jag åt tavegyl kunde jag inte känna någon trötthet alls. Det var sonens resultat :)

#5 - - Anonym:

Skönt!



Kati

#6 - - soffie:

men va bra att det hjälpte så du fick sova ,hoppas du slipper besvären mer,

kram

#7 - - Fnulan:

Pest eller kolera......

Upp