helg...

Äntligen helg och jag ska inte jobba, jag har tackat nej till jobb i helgen. Jag kan ju inte precis jobba varje helg.
Den här helgen får nog gå i skolans tecken eftersom jag har mycket att läsa. Jag har inte varit så jätte engagerad i läsningen den senaste veckan och det straffar sig så nu har jag mycket jag måste läsa. Så nu ska jag sätta på lite kaffe, läsa lite fler bloggar och sen ska jag sätta mig och läsa kurslitteratur.

Igår läste jag ut Matthandlare Olssons död av:Karin Wahlberg. Jag tyckte inte riktigt om den. Det var lite väl mycket text/ord emellanåt och sen slutade boken med minst 2 lösa trådar (tyckte jag) och sådant gillar inte jag. Jag vill ha ett slut på boken jag läser. Den får 3 av 5.

Allmänt | |
#1 - - Johanna:

Nej man kan inte jobba alltid :) Men du ser ut och ha och göra ändå

#2 - - Svorskan:

Såna böcker blir jag galen av. Jag måste också ha ett svar på allt. :D

#3 - - carina:

Klart du ska ha en ledig helg oxå :)

Ha det gott!

Kramen♥

#4 - - Nett:

Vad bra att du får en helg med läsning, kan nog behövas det med. Jo det är väl så att många tar operationen just för att de tror att det är enkelt, men det är de inte. Kram

#5 - - Anonym:

Åh, det är så härligt...helgen är här.



Njut och vila...hoppas att du kan sova gott.



Idag har jag postat din vinst...så nästa vecka kan du inmundiga indiskt.



Ha det riktigt bra!



Kram!Kati

#6 - - Barnens Hjältar:

Vad pluggar du för du något?

Tufft att plugga och jobba samtidigt tycker jag. Jag fixade det i två år men det var skönt när man var klar sen :P

#7 - - Ylva:

Sv: Jag har svarat på yfronten men tar det här med. Kan verkligen rekommendera Aussie schampo och balsam som gör mitt trista hår blankt. Trevlig helg!

#8 - - Marie:

Då är vi rörande överens, jag tyckte inte heller om den boken. Blev faktiskt lite besviken, för de andra hon skrivit tyckte jag var bra!



Ha en härlig ledig helg!

Kram♥

#9 - - Carina:

Tack för ditt besök i min blogg.Kul att du hitta dit.

Jag kommer nu att följa din fina blogg.

Trevlig helg

Carina

#10 - - Fnulan:

Hej sötnos!

Allt bra förutom att du har massor att göra=? Håller med dig om att det är underbart att få va ledig, eller vänta, är vi ju aödrig ju!! INte vi som pluggar :(



Puss söta!

#11 - - Susanne P:

Hoppas att du kan få lite ledigt i helgen och bara njuta!

Kram

#12 - - maria:

lycka till med pluggandet i helgen och glöm inte att pausa oxå :)



kram

#13 - - maria:

lycka till med pluggandet i helgen och glöm inte att pausa oxå :)



kram

#14 - - Fnulan:

Usch men de e ju ngt med mig.. så jobbigt.. yr och domningar i händerna.. känns inte alls bra :(

#15 - - Sussi:

Skönt att du inte behöver jobba även om du ska plugga! Vad du är duktig som läser ut böcker även fast du inte gillar den. Jag slutar ganska fort när jag märker att den inte är så bra..



Ha en trevlig helg

#16 - - Diana:

Är du tim? Det är verkligen inte lätt att tacka nej då, men ibland bara måste man ha lite ledigt!

#17 - - soffie:

jag har med läst den å den va inte alls lika bra som de andra hon har skrivit,

trevlig helg!

#18 - - Anki:

Nä man ska inte jobba jämt, man måste ha lite fritid också. Jag tycker som du, en bok ska ha ett slut annars blir man ju hispig...fniss. Fast jag har sällan tid att läsa böcker....



Kramiz o go helg

#19 - - stina:

Klart du inte ska jobba varje helg! Kram

Upp