imorgon ska jag...

Imorgon är det dags för mig att jobba lite igen och faktiskt kan jag ärligt säga att jag längtar lite. Jag har saknat samtalen med de äldre och imorgon får jag prata lite med dom igen, det känns bra. Jag tackade ja till ett kort pass 7-12, för jag känner att jag kan inte jobba varje helg men några timmar en lördag ska jag nog orka med. Jag är även inbokad en heldag i nästa vecka och några pass till, det känns skönt att ha inbokade pass redan klara. Då vet jag att jag får jobba lite och jag vet att de är nöjda med mig och vill att jag jobbar (snacka om dåligt självförtroende jag har).

Iadg blir det plugg hela dagen, har en text på engelska att läsa igenom tills på tisdag så det är lika bra att börja redan nu. Så jag slipper sitta där på måndagskvällen och slita mitt hår.
Vardag | |
#1 - - Helene.:

Jag är som dig...Jag har oxå dåligt självförtroende och tänker oxå så där "konstigt" ibland = ))

Kul att du får jobba lite.

Ha en mysig fredag.

Kram Helene.

#2 - - Nett:

Vad härligt när du känner så, jag skall jobba hela helgen nu, det är min helg men jag har varit ledig hela veckan så jag borde vara utvilad för detta ;) Ha en fin Fredag!

#3 - - Lotta:

Hoppas du får en trevlig stund på jobbet i morgon. Lycka till med boken :-)

Jag önskar dig en mysig fredagskväll!

Kram

Upp