jag har fått en...

Jag har fått en utmaning av Carina och Marie
Jag ska skriva åtta saker om mig själv och sen ska jag länka/ge utmaningen vidare till åtta bloggare. Jag svarar gärna på åtta saker om mig själv men jag väljer att inte ge bort utmaningen utan den som vill ha utmaningen kan väl ta den. Var så goda.

1. Jag gillar att måla tavlor med oljefärg.
2. Jag gillar doften av asfalt som blir efter sommarregn.
3. Jag längtar verkligen till sol och värme nu.
4. Jag vill kunna bo utomlands under vinterhalvåret när jag blir äldre.
5. Jag skulle gärna arbeta nere i ett arkiv på ett museum och sortera upp insamlade fynd.
6. Doften av nyfödd bebis är en doft som överträffar allt.
7. Jag tänker på min älskade mormor när jag känner doften av handkrämen Atrix.
8. Jag gillar att sova.


foto:jag
Allmänt | |
#1 - - Fnulan:

Håller med dig om de flesta grejjerna! Utom arkivet ;)

Vilka fina platser du fotat! Är det er lilla stuga?



sv: Visst är hon fin i sitt hår på morgonen ahhaha du är säkert minst lika fin

kramen

#2 - - Barnens Hjältar:

Kul med utmaning. Ja det lugnade sig men jag har ont i ryggslutet. Det går väl över antar jag :-)

#3 - - Ama de casa:

Fina saker du berättade - känner dig liiite mer nu :-)

#4 - - Diana:

Nummer 5 kan jag också tänka mig, gärna ett konstmuséeum. Fast man har nog en romantiserad bild av det hela... haha.

#5 - - Camilla:

Så där ja...då fick vi veta lite mer om dig.

Det var kul.

God morgon i stugan!

#6 - - Trolda:

Så kul att få ta del av dig lite mer...:) Och jag håller absolut med dig angående BEBIS-DOFTEN där...;-)



Trolda - med Bebis! =D

Upp