klåda...

Jag försöker ringa min läkare för att få något mot klådan jag lider av men hamnar i telefonkö, så klart. Snart blir jag nämligen smått tokig eftersom det varje dag och natt kliar något så förfärligt på hela kroppen. Jag smörjer och smörjer men det hjälper inte, så nu hoppas jag att jag kanske kan få Tavegyl eller något utskrivet. För även om det skulle bero på torr hud (vilket jag inte tror) så blir jag smått tokig ändå, jag vaknar till och med av klådan. Så nu hoppas jag att jag snart kommer fram på telefonen och att jag kan få något bra utskrivet mot klådan.

Uppdatering: Sköterskan skrev ner mina problem och ska lämna in lappentill min läkare, hör jag ingenting så finns det Tavegyl att hämta ut på apoteket i eftermiddag, i annat fall så skulle min läkare ringa upp mig om hon undrade över något. Då kanske jag får sova i natt...



Nu börjar tulpanerna slå ut.
Sjukdom | |
#1 - - Camilla:

Hoppas att du fick den hjälp du behövde.

God morgon!

#2 - - Alexandra:

jobbigt med klåda :/

#3 - - Ninni:

Åhh fyy va jobbigt med klåda och risken är ju att man river sönder sig..hoppas nu att du har Tavegyl att hämta ut.



Har mejlat blogg.se, får se vad dom svarar!

Ha en bra dag..kramen

#4 - - carina:

Hoppas du får medicin som hjälper!

Att klia sig hela tiden är ju bara så jobbigt :(

Ha det gott!

Kramen♥

#5 - - Marie:

Men stackarn, hoppas du får medicinen utskriven så du får sova inatt!

Håller tummarna/kram♥

#6 - - Lotta:

Som om du inte redan hade nog...klåda som är så jobbigt. Hoppas du finner någon bot så du får sova lite inatt.

Vilken helg, så vacker!

Kram

#7 - - Lejonkvinnan:

Fy för klåda! Hoppas medicinen hjälper eller att du får en tid till läkaren så att du kan får det utrett vad det beror på!!

#8 - - Ingrid:

Usch och fy för "kli i pälsen" som jag brukar säga.. Har med ont av detta ibland sticker och kliar så jag blir tokig utan att det syns några utslag. Jag får ofta det när jag stressat lite väl mycket, går på högvarv och är allmänt slutkörd. (peppar peppar längesen nu...)

#9 - - Nett:

Vad jobbigt, har själv haft klåda över hela kroppen i omgångar, torr hur japp, men det tycks inte hjälpa att smörja in sig heller. Kram

#10 - - Svorskan:

Vad jobbigt. Du har inte bytt tvättmedel eller sköljmedel på sistone? Du har säkert tänkt på det, men ifall ifall..

#11 - - Agneta:

Hej, gör en snabb titt in om dig och några till nu när jag är hos Per på avd. Som synes har jag inte varit och skrivit något hos dig på ett tag, läser dock ibland en snabbis på jobbet men kan ju då av förklarliga skäl inte sitta och kommentera tyvärr. Såg din fråga om hur länge Per ska vara här...det ser ut att vara minst ca 3-4 veckor till innan vi kan diskutera att han kommer hem till oss igen. Men sedan ska allt vara bra och åter som det en gång i tiden var...

kram och hoppas att du fick rätt hjälp mot klådan!

#12 - - Johanna:

jobbigt med klåda, hoppas tavegyl skall hjälpa! :)

#13 - - Minnie:

haft en bra dag? :D

#14 - - sweetmama:

Fy klåda kan vara nog så irriterande hoppas det blir bättre nu!

#15 - - SaraWhitmore:

Hejj, titta in min Hiss och Diss!! :) och säg gärna vad du tycker om min nya header!! <3 Måste säga att din blogg är super duper fin!!<3 Kram Sara

#16 - - Anonym:

Hoppas medicinen hjälper och skinnet får lite ro!



Kati

#17 - - Stattinskan:

Men snälla du vad det låter jobbigt!

Men allregimedicin kan du ju prova utan recept. Inget händer om du inte behöver det - förutom att du kan bli lite tröttare än vanligt (inte att rekommendera om du kör bil)

Hoppas på bättring :-)

Upp