mot Huddingesjukhus...

Snart bär det iväg till Huddingesjukhus för en träff med halsläkaren. Hoppas på att få lite svar och hjälp med mina återkommande halsflusser. Maken och mellandottern börjar klaga på halsont nu så ikväll kanske det blir jouren för dom. Jag ska försöka komma ihåg att fråga halsläkaren om det är någon idé att kolla hela familjen med halsprover. Det kan ju hända att någon/några i familjen bär på någon halsbakterie som inte ger besvär utan att det bara är på mig det bryter ut hela tiden. Måste även komma ihåg att prata med läkaren om en eventuell operation av halsmandlarna.


foto:jag
Sjukdom | |
#1 - - Marie:

Det gäller verkligen att skriva ner alla frågor och funderingar när man ska till läkaren, lätt hänt att man glömmer något när man väl sitter där!

Hoppas allt går bra för dig!

Kram♥ och god morgon

#2 - - LiLo:

Åh, vilka fina! är det Habanero?

Jag väntar på mina vita, de är väldigt blyga och försynta, inte alls som de andra sorterna..

Upp