nu har jag hämtat...

Nu har jag hämtat ut mitt guld!
Tänk om man ändå kunde få ha en sådan här förpackning alltid innestående på receptlistan, vad enkelt livet skulle bli då. Nu blir det 3 tabletter per dag i 10 dagar, läkarbesök på onsdag morgon och förhoppningsvis kanske operation av tonsillerna senare i vår.


foto:jag
Sjukdom | |
#1 - - Fnulan:

Hoppas verkligen att det vänder nu och att du blir bättre!!! Bra att du fick en ny bok att läsa =)



Puss och krya på dig!

#2 - - mammakero:

Vad skönt att du inte behövde ner till akuten utan fick penicillin i alla fall! Jag är ett öronbarn så alltid får jag öroninflamation när jag blir riktigt förkyld. Har nog aldrig haft halsfluss... Det låter som du är van att få halsfluss och att din läkare vet om det. Krya på dej!

Älsta dottern har ingen fotoskola bakom sej, hon gick samhäll/samhäll, men har alltid varit kreativ. Målat, tecknat (serier), skrivit fantasy böcker för sin byrålåda men mest av allt FOTOGRAFERAT! Hon jobbar på Scandinavian photo på vardagarna och ägnar sej åt fotograferandet och sin blogg på fritiden.

Upp