omtänksam dotter...

Min omtänksamma dotter kom hem med en påse godis till mig.
Tänk att hon vet vad precis vad hennes sjuka mamma behöver.

Familj | |
#1 - - Lilitha:

Mums!!! Vilket toppendotter du har...



Kram sötnos

Lilitha

#2 - - Ann Catrine:

Vilken gullig och omtänksam dotter!!



(skulle inte ha emot att få en påse själv,

men mina döttrar är på jobbet just nu,

så mitt hopp står till sonen som jag vet är

och handlar just nu... Kanske sänder några

tankar till honom... känner han av dom tro?!..)

#3 - - Lejonkvinnan:

Gott! Man behöver lite uppmuntran när man är sjuk, när jag blev akutsjuk hos tandläkaren förra veckan fick jag en chokladkaka fast jag slutat äta godis. Den gick ner i ett nafs ;) (+ semla aj aj)



Härligt att sitta ute! Jag väntar på att solen ska komma till min altan så jag kanske kan sätta mig där en stund :)



Krya på dig vännen!

Kram

#4 - - Ama de casa:

Åh vad gulligt av henne :-)



Krya på dig!

#5 - - Mamma Rhu:

Oh, vilken dotter! :D

Jo, jag har en bra husläkare, nu var det ett bra tag sedan, men jag har haft en smärtläkare på astrid lindgrens, men sen bestämmdes det att vuxna inte fick gå dit längre.. Sen har man varit här och där hos olika läkare. Magen kollades med gastroskopi för ganska exakt ett år sedan. Magvärken kommer lite då och då. Inte så att jag kan säga att det var något särskillt jag åt eller drack..

#6 - - Nett:

Vilken omtänksam dotter, hoppas att det gjorde att du mår bättre. Krya på dig! Kram

#7 - - puzzelkvinnan:

Sv.Ja jag har handlat via tradera och än så länge fungerar det.Har du gjort det?

Det är ju lite spännande,vågar inte ropa hej innnan man har det i handen.Muuuummmms godis är gott.

smaska på........

#8 - - Trolda:

Så underbart!!! =D Då skall du se att du kryar på dig betydligt snabbare!!! =D Gulliga dottern!



Trolda - kramar =D

#9 - - Kristina J:

Det var allt en rar dotter det :)

#10 - - soffie:

va gooo hon är din dotter,kram

#11 - - Carin:

mmmm Gott med godis!!



Tack för kommentaren i bloggen, japp skall tänka på de du skrev!! Tack! =)

Upp