ska kanske inte...

I natt ska jag nog inte ta Tavegyl, nu har jag två dagar i rad varit helt sänkt hela dagen men sovit klifritt hela natten. Är det värt det? Jag vet inte riktigt faktiskt. Ska prova att inte ta Tavegyl i natt så kanske jag kan svara på den frågan imorgon. Har även haft mycket suspekta drömmar under dessa två dygn, både nattetid och då jag slocknat i soffan på dagtid. Drömmar som känns märkligt verkliga fast oerhört knepiga.
Sjukdom | |
#1 - - Ylva:

Vilka läskiga biverkningar! Svärmors gubbe får mardrömmar av sömntabletter, det är också dåligt.

#2 - - Åsa:

Obehagligt! Hoppas du får vara klifri utan inatt.

#3 - - Susanne P:

Hoppas att du får sova i natt utan Tavegyl.

Det blir ju inte sån bra sömn om man drömmer och hjärna jobbar om natten...

Kram & sov så gott inatt!

#4 - - soffie:

hoppas nu du ej får tillbaka klådan å sover skönt inatt,

kram

#5 - - Sussi:

Så tråkigt att dom gjorde dig så trött dagtid. Nej, det är nog inte värt att gå i dvala om dagarna..

Hoppas du sover gott inatt ändå..



Sv. Jag kan inte äta vispad vaniljsås heller. Det är konsistensen jag inte klarar. Det är lite tråkigt för även chokladmousse faller i den kategorin :(

#6 - - Annci:

Fy vad jobbigt att de stör din sömn. Men kanske kan det hjälpa om du tar de en annan tid på dygnet?



Jag tog allergitabletter för utslag för ett par år sedan och tog alltid tabletten till natten. Men precis som för dig sänkte det mig hela nästa dag. Så jag tog de på morgonen istället. Då gick det bättre.



Effekten sitter ju 24 timmar tycker jag mig minnas.



Lycka till & trevlig helg!

Upp