supermånen...

Igår kväll när jag åkte från jobbet så försökte jag fota supermånen, ett foto blev bra i alla fall av flera försök. Men inte tänkte jag på att den var extra stor och nära oss, jag fotade den mest för att jag gillar fullmånar. Och när jag läser runt på nätet så skrivs det mycket om supermånen, så ja det är alltså supermånen som jag har fotat.




foto:jag
livet | |
#1 - - Anonym:

Tänkte och tyckte precis samma sak... månen var inte speciellt stor i Borås heller.



Hoppas det gick bra på jobbet.... önskar dig härlig vila resten av söndagen.



Kram!Kati

#2 - - Nett:

Den första bilden där blev ju en underbar bild av supermånen :)

#3 - - Fnulan:

Fattar ingengting... har inte sett eller märkt något, jag va nog fullare än månen när vi gick hem i natt eftersom jag missade hela spektaklet!

#4 - - Kerstin:

Fina bilder på månen. Första bilden är ju helt underbar!Här var det också en supermåne men inget foto blev det.

#5 - - Barnens Hjältar:

Det var nog så att den lös starkare än vanligt tror jag, är inte helt säker dock

#6 - - Johanna:

Fina bilder!



Jag missa det var en supermåne igår, såg det idag på nätet... :(



Haha ja undra vem som skall berätta för uggla?=)

#7 - - Fnulan:

Hej mammas kompis =)



Du skulle sett henne igår.... hon va på gång lilla mamsen =)



Kram

Mira

#8 - - Diana:

Snygga bilder! Min kamera (vanlig digital) vill inte alls samarbeta med mig när jag ska ta foto i mörker.

#9 - - Annelie Esséus:

Bilderna blev ju kanonfina!

Jag kollade också in den där månen, och visst såg man att den lyste extra starkt, men att den var lite större, det såg vi inte!

#10 - - Marie:

Nu är jag tillbaka igen!

Kram♥ och god morgon

#11 - - Stattinskan:

Nja, särskilt stor ser den ju inte ut att vara ... men hiskeligt vacker!!!!!

:-D

#12 - - Ann Catrine:

Vet inte hur jag lyckades med att missa den.

Jag läste om den i förväg, jag bestämde mig för

att ge mig ut i natten för att kika..

och så glömde jag det!

Nu fick jag iallafall se foton! Häftiga sådana!



Kram

#13 - - Yohanna i Las Palmas:

sv: Visst bor jag i Las Palmas och jag ser att det varit fler ute och fotat månen. Kul!

/Yohanna

Upp