tävling hos mormormu...

Mormormu har en liten tävling med våren som tema.

Härkommer mina svar på frågorna:

1, vårsolen lyser in starkt på morgonen vid köksbordet. Underbart, fast ibland lite irriterande, beror på vilket morgonhumör jag vaknat på...
2, alla blomknoppar som börjar spira.
3, ja det som göms i snö kommer upp i tö, det äckligast är väl alla högar med hundskit som man ser ligger överallt.


andra vårtecken är för mig att börja pyssla på balkongen. foto:jag
Tävling | |
#1 - - Ann Catrine:

Vilka härliga vårtecken!!

(ja, hundskit är väl inte härligt, snarare äckelpäckel) ;-)



Lycka till i utlottningen rara du!!

#2 - - Stina:

Underbar bild!

#3 - - Kristina:

Ja, de där framtinade hundlortarna gör mig alldeles vansinnigt arg! Det är hur äckligt som helst!

#4 - - Barnens Hjältar:

Tack för din snälla kommentar. Här försvann snön direkt som tur var :-)

Lycka till i tävlingen!!

#5 - - Camilla:

Jag ska hålla tummarna att du vinner.

Kram på dig!

#6 - - carina:

Håller tummar och tår att du vinner :)

Ha en fin Måndag!

Kramen♥

#7 - - Anonym:

Åh... en medtävlande...LYCKA TILL!



Kati

Upp