testar Arla Kökets créme fraiche gourmet, via smartson...

Just nu testar jag Arla kökets créme fraiche gourmet, via smartson, med smaken dill, vinäger och svartpeppar.



Vi åt fiskgryta med ris idag och hade en klick av denna créme fraiche bredvid. Den föll mig inte helt i smaken då jag tyckte att den smakade för mycket dill, men syran av vinägern och smaken av svartpepparn var väl avvägda och goda.
smartson | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Vad kul att du fick testa den :) Jag har fått kupong på pizza men har glömt lösa ut den, måste komma ihåg det.



Fick du sova i natt??



Kram

#2 - - Mira:

Hej mammas kompis!



Ja du mamma är slarvig med att fixa till frissan på mig ibland och när jag surar så trycker hon bara in nappen och säger att jag är trött. Ska ringa till BRIS tror jag!'



Puss

#3 - - carina:

Creme fraiche kan man använda till mycket! Och gott är det oxå :)

Ha en go dag!

Kramen♥

#4 - - Lilitha:

Ja, man måste ju prova... Dill får mig att tänka på midsommarbordet...haha.



Kram sötnos

Lilitha

Upp