tyvärr...

Buzzador hade en kampanj med Bifiform Balance nyss som jag anmälde mitt intresse till, men jag kom tyvärr INTE med i testgruppen. Jag som verkligen hade behövt det nu med alla mina penicillinkurer som slår ut min mage.
Så om det är någon av er, läsare av min blogg, som får testa detta kosttillskott så står jag gärna till förfogande som testeperson. Jag lovar att blogga om den.


foto:jag
Tips | |
#1 - - Mona:

Tittar in och önskar en fin torsdag!!

#2 - - Ann Catrine:

Tyvärr, även jag fick nobben denna gång av

Buzzador..

Hör jag någon som är med förmedlar jag gärna

kontakten..



Kram!!

#3 - - Lejonkvinnan:

Jag kom inte heller med :( Synd för jag hade också behövt något för min mage. Har du provat dom ändå med tanke på bilden?



Kramen

#4 - - Husfrun:

Jag kom inte heller med, och jag behöver det också... något som kan få min mage i lag igen. Jag vet inte vad som är problemet men det ser ut som om jag vore gravid. Ont gör det också emellanåt :(

#5 - - Lena:

Jag kom inte heller med... Kram

#6 - - Carina:

Jag kom inte heller med.Vi får hoppas påbättre tur nästa gång.

Kram

#7 - - MATILDA:

Vad tycker du angående det som har hänt i Japan? Är det någonting du skulle skämta om?



http://fritzmatilda.blogg.se/2011/march/im-not-gonna-spend-my-life-being-a-colour.html#comment



läs i mitt inlägg om vad jag tycker och har hört.

#8 - - Mamma Rhu:

Jag tror att jag kom med, hör av dig igen om jag bloggar om det..

#9 - - Annelie Esséus:

Jag anmälde aldrig mitt intresse till den där kampanjen, jag har aldrig problem med min mage! ller rättare sagt, jag har lärt mig vad jag ska äta för att inte få det. Men nu hade jag verkligen behövt dem, drabbades av magsjuka/matförgiftning förra veckan, och det har satt sina spår kan jag lova! Typiskt........

Upp