vardag och skola...

Livet går sin gilla gång just nu med jobb och skola. Det är så skönt att äntligen ha ett extrajobb att gå till. Den här månaden har det blivit ungefär 2 pass i veckan och det är vad jag klarar av om jag även ska lyckas i skolan har jag märkt. Och inför sommaren så har jag sagt att jag kan jobba 75%, jag tror inte min onda kropp fixar att jobba 100% nämligen. Och 75% blir en lagom lön ändå känner jag så vi klarar oss på om jag jobbar endast 75%.

Men just nu har jag lite bloggtorka känner jag. Det är jobb och skola som avhandlas här för det är så livet ser ut just nu. Kanske lägger jag in ett inlägg ikväll eller imorgon, eller så får ni vänta några dagar på nästa inlägg, vi får se hur det blir.


En sådan här i trädgården kanske? foto:jag
Vardag | |
#1 - - Susanne P:

Ibland så tar vardagen stor plats i livet!

Kram

#2 - - Ingrid:

Det är långt ifrån alla dagar man tycker man har något intressant att skriva om. Det var väl i Lördags jag tvärtom hade svårt sluta skriva efter det som hände våra hundar. Tur det inte är så jämt..

#3 - - Nett:

Känner igen det där med bloggtorka, ibland så finns sden där och ibland så har man en massa att säga. Skönt med extrapassen för dig. Kram

#4 - - soffie:

en sån skulle jag ej vilja ha i min trädgård men den kanske för tur med sig,Va fint du gjort i bloggen,

va roligt att du trivs på ditt extrajobb å pluggandet går bra,

kram till dej

#5 - - ♥ Carina ♥:

Vad duktig du är som både pluggar och jobbar. Bloggtorka det lider vi nog alla av ibland. Och tidsbrist!

Önskar dig en fin vecka!

Kram

#6 - - Viktkamp:

Hade en lååång bloggtorka ett tag men nu är det bättre, skrivit ett inlägg om dagen typ =) Känns skönt.. men allt har sin tid.. =)

#7 - - Fnulan:

Men favoriten, kom när du kommer! Jag är kvar!

#8 - - Barnens Hjältar:

Jag jobbar 75% , hade jag jobbat heltid hade jag sagt upp mig efter några månader. Det är nyttigt att unna kropp och själ lite mindre arbetstid om plånboken tillåter!

#9 - - Lotta:

Den där mannen hade gärna fått komma hem i min trädgård bara jag slapp betala det som stod på prislappen.

Det härliga vårvädret är på G, har jag sport:-)

Kram

#10 - - Ann Catrine:

Det ska ju kunnas bra att blogga,

- inte som ett tvång!

Vi finns här när du kommer tillbaka ;-)



Kram

#11 - - carina:

Men se... du fick ju till ett inlägg ändå, trots bloggtorkan :)

Kramen♥

#12 - - Helene:

Samma här = ((

Jag jobbar och är trött !!

Men vi ses snart igen = ))

Kram Helene.

#13 - - Mona:

Vad fint du har gjort här i bloggen. Somrigt.

Ha en fin kväll!!

#14 - - Fnulan:

Usch det är pest det provet, hatar det! Men eftersom jag vill läsa dom beteendevetenskapliga ämnena så måste jag tyvärr...

#15 - - Husfrun:

En sån i trädgården hade inte suttit helt fel. I alla fall inte i den asieninspirerade delen :)

Upp