vårtecken och utvecklingssamtal...

Utvecklingssamtalet gick mycket bra, alla är nöjda med min yngsta och hon är nöjd med sin skola. Det är så skönt att hon nu har hittat en skola som hon verkligen trivs i. Det värmer ett mammahjärta att höra att ens barn har det bra och trivs i skolan.


foto:jag

Jag färgade ju håret på yngsta för någon vecka sedan men har inte lyckats få till någon bild på den snygga hårfärgen. Men idag lyckades jag, så här kommer en bild:


foto:jag

Och till sist så jag hittade lite vårtecken. Faktiskt precis utanför vår port fanns dom. Snart kommer rabatten utanför oss vara full av påskliljor, tulpaner och annan blomster igen. Härligt, jag var nämligen lite rädd att alla byggställningar och all väggputs som har trängts där i rabatten hade tagit död på blommorna som brukar spira i rabatten utanför oss, men jag hade som tur var fel.


foto:jag
Familj | |
#1 - - carina:

Det är så härligt att veta att ens barn trivs och vill gå till skolan varje dag :) För det finns nog många barn som gruvar sig oxå, tex barn som blir mobbade eller utstötta!

Kramen på dig♥

#2 - - Ninni:

Men sånt är väl underbart=) Snygg och läcker hårfärg.



Vårtecken...visst är det underbart. Ha en goo kväll, kramen

#3 - - Barnens Hjältar:

Det är Lundby nya kyrka på Hisingen i Göteborg :-)

Snygg hårfärg, min dotter färgade sitt i morse men hon vägrar vara med på bild. Svart blev det och sen vill hon nog ha rosa slingor i som jag köpte i julas till henne :-)

#4 - - soffie:

va härligt att din dotter trivs å det går bra för henne,

jätteläcker färg!!!

åååååvårtecken,va härligt det är!

#5 - - soffie:

va härligt att din dotter trivs å det går bra för henne,

jätteläcker färg!!!

åååååvårtecken,va härligt det är!

#6 - - Fnulan:

DUKTIG tjej, men det är väl inte så konstigt med en sådan mamma!!!

#7 - - Nett:

Det är ju jätteskönt för en mamma att veta att ens barn gillar skolan. Det finns för många som inte trivs i skolan idag. Kram

#8 - - inger stark:

Så bra älsklingar! Ja, det är vår säger SMHI och små spirande skott

#9 - - Diana:

Ojoj, det var en vågad färg! Coolt!

Skönt att allt är bra i skolan och att hon trivs.

#10 - - Stattinskan:

Ja, det är verkligen en ynnest när det flyter på för våra barn. Man blir lätt om mammahjärtat.

Häftig färg, snyggt!

Gomorron

#11 - - Helene:

Det är viktigt att ens barn har det bra !!

Då mår man bra själv.

Härlig hårfärg !!

Ha en fin dag.

Kram Helene.

#12 - - Ama de casa:

Härligt att höra att det funkar bra med skolan :-)



Snygg hårfärg, men jag undrar en sak: Hur har du lyckats ta den där vänstra bilden själv? :-)

#13 - - Ama de casa:

sv: Åhå - jag missade visst de där två orden "på yngsta". Det förklarar hur du kunde ta bilden, ju :-)

Upp