vintersol på Teneriffa...

Nu är det snart dags för några av mina vänner att åka ner till Vintersol på Teneriffa. Jag är lite avundsjuk måste jag erkänna, min kropp skulle må mycket bra av att få åka dit nu, men studierna ligger i vägen. Jag funderar på att försöka ansöka om en resa till nästa år - våren 2012 - om studierna tillåter. Jag ska i god tid kontrollera detta med mina lärare, men den terminen kommer jag (om allt går bra) läsa Arkeologi B och då ska man skriva en uppsats på 7,5 poäng vilket motsvarar ungefär 5 veckors studier. Denna uppsats kanske jag skulle kunna skriva där nere för i så fall kan jag utan problem söka rehabiliteringsresa nästa år. Om jag bara preciserar vilka veckor jag kan åka...

Men mer om det i höst tror jag. Nu önskar jag mina vänner en trevlig resa och jag hoppas att ni får det skönt och att den välbehövliga träningen gör er gott. Njut av er veckor ordentligt.


Mattgympa, mycket bra och uppskattad träning.                         Vandringen upp för berget, jobbigt men härligt.

Bassängträningarna är underbart välbehövliga, i uppvärmd pool.
foto:jag (våren 2010)
Teneriffa | |
#1 - - Lena:

Ser skönt ut! Kan förstå att det är bra för både värkande kropp och själ.

Vi har sökt dit (till sommarlovet) för dotter. Men jag har känslan att det 'går åt skogen'. Visste inte riktigt hur det gick till att söka dit, och kuratorn vi hade är inte att lita på.



Kram.



#2 - - Nett:

Just nu är en av mina arbetskamrater på Teneriffa, man blir ju inte lite avis.

#3 - - E:

Hade gärna åkt dit jag med, men vårt landsting är så snåla med de där resorna. Tyvärr

#4 - - Linda:

Hejsan, jag ska åka till vintersol nu i februari och läste din blogg. Superhärligt och få läsa.



Hur har du upplevt dina resor?

Mejla mig gärna!

[email protected]



Tack för svar :) Linda

#5 - - Johanna:

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

Upp