att få äran att köra bakom...

På onsdag och torsdag så har min yngsta dotter och hennes musikklass fått äran att köra bakom Roger Waters när han uppträder i Globen. Tyvärr får jag inte komma och titta för jag har ju ingen biljett, men jag hoppas och tror att skolan spelar in sina duktiga elever, så att vi stolta föräldrar kan få se när våra fina barn körar bakom denna världsstjärna. Jag vet att de ska köra bakom låten: The Wall, sen tror jag de ska köra till någon/några fler.

Nöje | |
#1 - - Lilla H:

Oj så roligt. Kanske kommer det finnas ett klipp på youtube sen?

#2 - - carina:

Vad roligt för henne!

Önskar lycka till :)

Kramen på dig♥

#3 - - Susanne P:

Så roligt!

Vilken upplevelse!

Kram

#4 - - Ama de casa:

Ja, det var verkligen stort! Synd att du inte har nån biljett, men du får säkert se det på film.

#5 - - Johanna:

oj visste inte att hon hade ett matlagningsprogram, vad heter dem och var brukar de gå?=)

#6 - - Nett:

Vilken ära, hoppas att ni kan få ta del av detta med bilder och en glad dotter sedan. Kram

#7 - - petra S:

Men guud vad roligt!! Vilken känsla att få uppträda med en sån kändis!! Min son ska också uppträda snart på storebrors gamla skola med sitt band genom skolan, sen på burlövs center, det är första gången dom uppträder officiellt, annars är man ju van att se dom i olika skolsammnhäng! Ska bli riktigt skoj! Hoppas någon filmar så du kan se själv!

#8 - - Agneta:

inte så illa att få köra bakom en sådan stjärna, synd att du inte fått någon biljett bara men de spelar nog in det hoppas jag!

#9 - - Anonym:

Snacka om kul!



Kati

#10 - - Trolda:

Men du...vilken GREJ!!! Blir ju ett minne för livet för tjejerna!!!! SÅ KUL!!! SYND att DU inte kan gå...men de kanske spelar in det!?! :)



Trolda - kramar =D

#11 - - Sussi:

Men vad kul för din dotter och hennes musikklass. Tror nog som du att någon kommer filma. Hoppas det i alla fall för jag förstår att du inte vill missa det..



Kramisar

#12 - - mammakero:

Vad tråkigt att inte kunna se och höra själv...

Ett minne för livet verkligen!

#13 - - Kristina:

Det är stort! Frågan är om eleverna inser HUR stort det är, de som inte växt upp med den musiken.

Upp