boktips...

Så har jag då läst ut boken mord.net an Buthler & Öhrlund.


bild hittad via google

Boken började lite rörigt och jag kände ett tag att jag ville lägga bort boken och läsa någon annan, men jag bet ihop och fortsatte läsa. När alla personer började falla på plats och intrigen började klarna så blev det väldigt bra och spännande. Men det var väldigt många personer att hålla reda på och händelserna hoppade mellan årtal, så det gällde att hålla reda på vilket årtal som kapitlet gällde då man började läsa ett nytt. Alltså lite rörigt ibörjan men en mycket bra och spännande intrig. En helt klart läsvärd bok. Jag ger 3,5 av5.

Nu börjar jag nog på del:2 i den bokserie: En nästan vanlig man bild lånad från bokus.com
bokrecesioner | |
#1 - - Ann Catrine:

Sååå, du ska börja drömma mardrömmar du också!?

Jag vaknade av att jag skrek förtvivlat av skräck,

"han" var i huset...

Men jäklar vilken bra bok!!! ;-)



Trevlig helg vännen!

#2 - - Kristina:

Tack för tipset. Ska på biblioteket i morgon och se om de har boken.

#3 - - Barnens Hjältar:

Jag har pratat med två stycken oberoende av varandra som känner till området och de säger BUP Farsta är kända för att vara professionella!

Om du har frågor kan man tydligen kontakta dem.

Hoppas du haft en finfin kväll!!

#4 - - Fnulan:

Är du klar med skolan snart? Jag har en redovisning och en inlämning.. bläää

#5 - - Lena:

Butler och Örlunds böcker är ingen serie, mer än att bok 2 och bok 4 har samma personer. De andra är helt fristående. Jag tyckte mord.net var bra, men bäst var som sagt bok 2 och 4, med en gärningsman som jag själv hade kunnat döda för hans nonchalans... Skall snart lyssna på den nya som kom ut häromveckan. Kram

#6 - - Lena:

Vänta lite, det kanske är samma polis i alla böckerna... slog mig plötsligt att jag kanske minns fel. Nåväl, bok 2 och 4 har i så fall inte bara samma poliser utan 4:an är en fortsättning på 2:an.

#7 - - Anonym:

Hjälp.... jag lyssnade på böckerna... blev helt "galen" på huvudpersonen.... hallå.... sträcklyssnade... fy... ruskigt otrevligt.... kunde inte sova.



Kati

Upp