citronsorbet...

Jag hittade en burk med hemmagjord citronsorbet i frysen idag, vilken lycka i värmen.
Den var lika god idag som den var då den gjordes för några månader sedan, lite hård bara i början.




foto:jag
mat | |
#1 - - Ama de casa:

Det är sååå jobbigt att vänta på att dom ska bli mjuka när man är så sugen :-)

#2 - - Ann Catrine:

Ååååhh, vad du frestar!!! ;-)

#3 - - Fnulan:

Vad tråkigt att hitta sånna äckliga rester ;)

#4 - - Marie:

Jag tycker sorbet är godare än "vanlig" glass, den svalkar mer om du förstår vad jag menar;)

Kram♥

#5 - - Johanna:

oh vad gott! :)



Ja jag följer med hennes edan länge, synd man inte kan följa mer n man gör haha :)

#6 - - Susanne P:

Oj vad du gör mej sugen! Nu ska jag dyka ner i min frys och se vad jag kan hitta för gott...men någon sorbet hittar jag nog inte.

Kram

#7 - - carina:

Det verkar bara vara du och min Izor som får gott på Tisdag :)

Kramen vännen♥

#8 - - soffie:

men mums va gott har du nåt recept på den att dela med dej?

kram

#9 - - Barnens Hjältar:

Jag glömde det där med boken, mejla mig din adress så skickar jag en ..

Hoppas du haft en fin dag

Kram kram!

#10 - - Lena:

Receptet?? Pretty please?



Kram

#11 - - Barnens Hjältar:

Åh har du receptet på denna? Jag äskar sorbet!

Upp