en mycket trevlig kväll...

Nyss hemkommen från en mycket trevlig kväll. Så mycket god mat och trevliga människor. Nu behöver jag inte äta på flera timmar... Klädproblemet löste sig väl tillslut, jag gick i alla fall inte naken, kanske kommer bildbevis - om någon tog foton på mig och jag får de sedan. Klänning blev det i alla fall, inköpt på Indiska för några år sedan, svart med mönster i guld och rosa knappar fram. Som sagt, kanske får ni se bild. Kvällen var mycket trevlig och jag förstår verkligen varför min äldsta dottern trivs så bra med dom, verkligen fina människor.




foto:jag

Jag har för första gången i mitt liv provat Turkisk Raki, smakade ungefär som hostmedicin, cocilliana etyfin, men var faktiskt riktigt gott.


foto:jag


den här klänningen hade jag på mig. foto:jag
Nöje | |
#1 - - Diana:

Hihi, raki är rävgift. :) Skoj att du hade det trevligt! Jag ser fram emot bilder på dig.

#2 - - Stina:

Såg ut vara en riktigt trevlig kväll med god mat och vänner.

#3 - - Pia:

Snygg klänning.. Raku har jag aldrig testat, men har hört att det är starkt.. Stämmer det?

Härliga bilder på vännerna och all mat..!

Kram Pia

#4 - - Ann Catrine:

Klänningen är ju jättefin!

Varför säger du att du inget har att ta på dig?!



Låter som ni hade en trevlig kväll med gott

att dricka och gott att äta!

#5 - - Trolda:

Ser ut som en supermysig tillställning, och klänningen är ju jättefin! =D Jag jobbar på Kärrstegens gård i Ljungskile - en alldeles underbar plats, ja! :) Du kan säkert googla på namnet så får du fler bilder! :)



Trolda - kramar =D

#6 - - Ama de casa:

Ser fram emot bildbevis med dig I klänningen :-)

(Pssst: Nästa gång kan du ju be nån annan fota dig med din kamera ;-) )

#7 - - Anonym:

Det var ju en jättefin klänning...bildbevis tack.... och ett härligt gäng människor... men hostmedicin... tja, det kan jag nog vara utan.



Listor är helt okej att nalla... det är ge och ta som gäller.



Mår du bättre med värken?



Ha det gott!



Kati

Upp