en rolig lista till...

Vad gjorde du kl 08 imorse: då sov jag fortfarande
 
Vad gjorde du för 15 min sedan: läste min nya deckare, kråkflickan.
 
Det sista du sa högt: vill du ha en godis?

Det senaste någon sa till dig: ja tack.

Vad har du druckit idag: kaffe, vatten och saft.

Vad var det senaste du åt: rostade mackor.

Vad var det senaste du köpte: rostbröd och en banan.

Vad är det för färg på din ytterdörr: träfärgad, mahogny.

Vad är det för väder hos dig nu: grått & trist och regnet kommer nog snart.

Godaste glassmaken: choklad.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: JA!

Sover du tungt: nja, ibland det beror mycket på "dagsformen", har jag mycket värk vaknar jag ofta men har värktabletterna hjälpt ordentligt så sover jag nog ganska tungt.

Drömmer du mardrömmar: Ja det gör jag tyvärr ganska ofta.

Trivs du med ditt jobb: ja.

Favoritklädsel: bekväma byxor, linne och en skön tröja över, oftast är allt i svart.

Favoritlåt just nu: "Jag får liksom ingen ordning" av Lars Winnerbäck.

Vad ser du om du tittar till höger: maken och hans dator.

Vad gör dig glad just nu: att jag får pengar imorgon.

Vad ska du göra härnäst: sätta mig i soffan och läsa lite till.

Höger eller vänsterhänt: höger.

Humör just nu: helt okej, fast jag börjar bli lite trött (kl:21.59)

Favoritgodis: Lakrits, allt som smakar lakrits går ner.
 
Kläder just nu: mjukisbyxor, trosor, bh, linne och långärmadtröja, allt i svart.

Sommarplaner? jobba....

Hur många kuddar sover du med: jag har tre kuddar på min sida av sängen, men när jag sover använder jag bara en av dessa. Fast då jag läser på kvällen/natten så bullar jag upp bakom ryggen med de andra två också.

Spelar du något instrument: nej, jag har provat på att ta gittarrlektioner men jag tröttnade när jag bara fick spela barnvisor. Jag ville börja spela "riktig" musik, typ rock direkt.

Morgon eller nattmänniska: kvälls och nattmänniska. Jag avskyr att behöva gå upp tidigt på morgonen.

Vad är viktigast för dig: min familj.

Är du kittlig: ja, främst under fötterna och mellan tårna.

Snarkar du: ja tyvärr gör jag nog det...

Stjärntecken: Lejon.

Äckligaste insekten: spindlar och "små kryp". Fast det absolut äckligaste djuret är råttor... (fast det är ju ingen insekt)

Längtar du mest efter just nu: något gott att äta, typ godis eller chips och läsk.


min yngsta dotter larvar sig lite framför kameran.

Tips | |
#1 - - Diana:

Listor är skoj! Plus att man får reda mer på personen bakom bloggen! :)

#2 - - Pockethexan:

Kul att du har läst Ann Rosmans böcker jag fick med hennes först bok när jag köpte en veckotidning i somras men jag hade inte läst den innan releaspartyt så det var till att snabbläsa den för att känna till lite omhenne en jättetrevlig kvinna som jag hoppas att det kommer att gå bra för!



Jag glömde kanske att skriva i mitt inlägg att den nya boken heter "Porto Francos väktare" (typiskt när det är den boken jag var på release för o så missar jag det ska ändra i inlägget!)



kul med din promenad för man känner ju igen sig o kan följa med! Vi var tex. på Fjällgatan utanför Ersta sjkh på Millenniumnatten o såg ALLT med småbarn o allt...



Kramis ifrån Pockethexan själv som kanske "lånar" din lista om det går bra för de är kul!

#3 - - mammakero:

En rolig läsning hade jag där! Det var verkligen trevligt att lära känna dej lite bättre! Så trevligt att jag lånade din lista och gjorde ett inlägg om det!

#4 - - Barnens Hjältar:

Tack tack, jag kom iväg men hann inte stanna i Farsta. Vi åkte till Arlanda direkt efter mötet :-)

#5 - - Ama de casa:

Rolig lista och rolig bild :-)

#6 - - Trolda:

Kul med listor! Då får vi veta lite mer om dig också! :)



Trolda - kramar =D

Upp