fjärde dagen med rygg och huvudvärk...

Imorse vaknade jag med rygg och huvudvärk igen, fjärde dagen i rad som det gör så ont att jag mår illa. Jag har som ni vet alltid ont i ryggen och kroppen men just nu är det värre än vad det brukar vara och inga tabletter hjälper ordentligt.

Besöket på Nordiska igår var mycket trevligt och givande men jag orkar inte skriva om det nu. Återkommer i eftermiddag med lite bilder och så.

Det blev i alla fall promenader i sommarvärmen igår.

fotot:jag
Sjukdom | |
#1 - - Elisabeth:

Krya på dig!

Kram

Elisabeth

#2 - - Ann Catrine:

Stackare!!

Hänger huvudvärken ihop med ryggvärken tror du?

Du kan ju inte gå med svår huvudvärk så där länge

utan att kolla upp!!!



Svar; En bok dagen brukar köra ett paketbytar-

projekt då och då, kanske en gång i halvåret.

Och då är det bara att anmäla sig!

Jag har lagt in den bloggen på bloglovin så jag

inte ska missa det, kan ju tipsa dig nästa gång det

är dags om du vill?!

Pocketrundan på FB är det bara att anmäla sig till!

Ska kolla om jag kan skicka dig en länk..



Krya på dig raring!!



(fick alldeles nyss ett tragiskt besked som skakade

om mig rejält, nu blir troligen inget av av dagens

planer, jag känner mig bara ledesn och sorgsen!!

Det är inget som drabbat familjen, utan min äldsta dotters fd skolkamrat, som då var en av hennes

bästa vänner, och som sedan blev en av mina bästa vänner! Vi jobbade ihop några år på krogen, vi

festade tillsammans och hade så himla roligt ihop.

Nu hade han drabbats av ALS och avled i helgen...

Unga killen!! 38 år bara! Livet är så jävla grymt

och orättvist ibland!!!! Vi visste inte ens att

han var sjuk..

#3 - - Åsa:

:-( FY Så jobbigt! Ni verkar ha haft en superdag på Nordiskaa museet iallafall, härligt!

Upp